Yaslilar gençlerin kotulugunu istiyor, sizce?

40+ kişilerin gençlerin lehine konuştuğunu hiç görmedim. Sırf eziyet ediyorlar. Bir faydaları yok.

Yaslilar gençlerin kotulugunu istiyor, sizce?
Cevapla