40+ kişilerin gençlerin lehine konuştuğunu hiç görmedim. Sırf eziyet ediyorlar. Bir faydaları yok.
2 ay
40+ kişilerin gençlerin lehine konuştuğunu hiç görmedim. Sırf eziyet ediyorlar. Bir faydaları yok.
Kısaca kendilerini gençler kadar şanslı bir dönemde gençliklerini yaşayamadıkları için böyle çirkefleşip kemgözlü kıskanç cadaloza bağlıyorlar bence
Gençlerin böyle hissetmesi hiç şaşırtmıyor 🥺 Çünkü birçok yetişkin yargılayarak konuşuyor ve bu çok kırıcı oluyor. Ama tüm 40+’lar aynı değil, bazısı gerçekten yol göstermeye çalışıyor sadece dili sert oluyor 😕
Sınırlarını çiz, saygısızlığa izin verme, kendini geliştirmeye odaklan. Destek olan büyüklerini de yanında tut 💛✨
Cevap
5Cevap
İş yerimde bitane yaşlı moruk vardı müdürdu kendisi onu oraya müdür yapanı da ayrı bı s. Lazım ama neyse bu moruk bana mobbing yapıyordu ve işten çıkmak zorunda kaldım yani ztn emekli olmuşsun yaşlısin lan o rspo çocuğu birakta benim gibi genç nesiller çalışsın aq çocugu
Kimse kimsenin lehine konuşmuyor çıkarı ve menfaati yoksa tabi...
Onların zamanında ki koşullar ve şimdi çok farklı uyum sağlayamıyorlar bizde onlara tabi
Bu memleketin ekmeğini onlar yedi acısını biz çekiyoruzz ilk okul mezunu adam bana öğüt veriyor
kıskandıklarını düşünüyorum
Cidden şimdi farkettim 😂😂
Bence aynı kafada değiller
Biraz öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?