
Bi Galler prensesi olmasak da😀
Selam vermeyi biz de sevebiliriz😂

Bi Galler prensesi olmasak da😀
Selam vermeyi biz de sevebiliriz😂
Bazen oğlumu parka götürüyorum, oradaki annelerle bir yerden sohbet açılıyor ve tabii ki Allah'ın selamıni veriyorum bu en güzel sünnet.
@rapunzely erkeler e selamda vermesin selam almasın demi
bir kolay gelsin cümlesi duymak hoş oluyor.
İşte o bir cümleyi söylemezsem kabalık yapmış gibi hissediyorum 😀
zaten kızlar pek selam vermez erkekler selamın aleyküm diyor kolay gelsin diyor alışığımız için buna bir kız deyince daha iyi geliyor nedense galiba monotonluk dışına çıkarıyor bizi azcık azim aşılıyor
Cevap
18Cevap
Tanıdıklarıma selam vermeyeyim diye yol değiştiren ben, tanımadıklarıma mı selam vereceğim? İlahi 😂
Ahaha yaa. Onu bazen ben de yapıyorum. Karşı karşıya gelince beni esir ihtimali olan biriyse özellikle 🤦♀️
Ama onun dışında nezaketen bi tebessüm, bi baş selamı veririm😀
Evet dışarda yanimdan geçen hatun kişilerine selamin aleykum derim vermek sünnet diye
Almak da güzel😀
Almadiklarinda ben aliyorum😂
Almama ihtimalleri yüzünden pek o şekilde selam vermiyorum. Göz teması olursa kafa selamı veririm genelde😀
Onuda yapıyorum tebessüm ediyorum kafa sallıyorum ama genelde selamun aleykum 😂
Aleyküm selam 🤣
😂Bide tebessüm tamam bitti iste bunu metroda yapamam ama dövecek gibi hepsi jsjs
Hayır, tanıdığım insanlara bile vermiyorum bazen. Özellikle de okuldan biriyse😅
Bak bunu senden beklemezdim😀şaşırttın beni.
Okuldakileri pek sevmiyorum ya😅
Tanımadığım kişilere neden selam vereyim ki maalesef vermem ben
Verilir ya bence iyi bir şey. Güler yüzle selam almak bana iyi geliyor :)
Evet yürüyüş yaparken, göz göze gelinince vs veriririm hep
Veririm tabi. Özellikle asansörde. Sanki asansör cenaze evi anasını satayim neden kimse konuşmuyor?
Tanimadigim insan'a selam vermem.
Selamsız😀
İvet selam veririm
Neden?
Çünküm bana çekmişsin😀
Bak şenin açını yüçünü mıncıyıyım😂
apatmandakileri bile tanımayanlara
çok anlamsız sorular
Vermem, neden verdin der sonra.
Bi selam verelim dedik azönce sanki Aldın selamımızı 😊
Cinsellik sorusuna yazan kimseye geri dönmem. Oraya yazanların çoğu beynini kullanmadan yazıyo çünkü. Hadi ama falan yazan birine zaten yazmam. Boşuna benzin yaktın o kadar 🤷♀️
vermem ya utanırım jsjdjg
Allahın selamını vermek sünnet. :)
Normalde o bana vermezse ben de ona vermem.
Hayır neden vereyim
İnsan olduğun ve insan oldukları için 😀
Evet, göz göze geldiğim herkese selam veririm.
Veriyorum mecburen işim gereği
Hayır vermem.
Eger goz göze geldiysek evet
Hayır vermem hiç adetim değil 😃
Tanıdığıma. bile vermem
ülkemizde kadına selam versen sapık derler
Vermem
Bana selam verirlerse öyle karşılık veririm çünkü selamını görmezden gelip cevapsız kalan hödükler var
Evet selam 🙋🏻♂️
Gerektiğinde evet
Evet veririm
Veririm
evet veririm
Vermem
hayır
sebep? neden selam verelim
vermem hayır
Bana da mı🙃
tanımadıklarınıza demişsin ama sana veririm 😀
İyi bari 😂
Hayır
Veririm tâbi ki de
Vermem
vermem tanımam etmem ne selamı
Eskiden yapardım 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar