Benim için yanlıştır ben asla evlilik dışı çocuk yapmam. ama her insanın kendi tercihi tabi. Evlilik dışı çocuk yapmak, toplumun ve kültürel değerlerin farklı olduğu bir konudur ve etik, ahlaki ve kişisel değerlere göre değişebilir. Bu konuda doğru veya yanlış diye kesin bir değerlendirme yapmak zordur çünkü herkesin inançları, değerleri ve yaşam tarzları farklıdır. Çocuk sahibi olmak büyük bir sorumluluktur ve çocuğun iyi bir ortamda büyümesini sağlamak için düşünülmelidir. Evlilik dışı bir ilişkiniz varsa, çocuğunuzun doğduğu aile yapısı ve ilişki durumu göz önünde bulundurulmalıdır. Bazı toplumlarda evlilik dışı çocuk sahibi olmak, toplumsal normlara ve hukuki düzenlemelere aykırı olabilir. Bu nedenle, bu tür etkileri de dikkate almalısınız. Çocuklar için sağlıklı bir büyüme ve gelişim ortamı sunmak önemlidir. Anne ve babanın çocuğa karşı sorumlulukları ve ebeveynlik görevleri göz önünde bulundurulmalıdır. Herkesin yaşamı farklıdır ve evlilik dışı çocuk sahibi olma kararı kişisel tercihlere ve yaşam koşullarına bağlı olarak değişebilir. Eğer evlilik dışı çocuk sahibi olmayı düşünüyorsanız, bu kararı dikkatli bir şekilde düşünmek, sorumluluklarınızı anlamak ve çocuğunuzun iyi bir ortamda büyümesini sağlamak için planlama yapmak önemlidir. Aynı zamanda, kararınıza saygı gösterilmesi ve çocuğun iyi gelişimi için gereken desteği almak da önemlidir.