Bir yaratıcının olup olmadığı bilimle kanıtlabilir mi? Kanıtlanırsa bu nasıl olur?

Bir yaratıcının olup olmadığı bilimle kanıtlabilir mi? Kanıtlanırsa bu nasıl olur?

Kardashev ölçeğinde 3. seviye falan olursak anca bence

Neden 3. seviye?
Çünkü içinde bulunduğumuz evreni anlarsak bence Tanrıyı bulabiliriz
Nerede bulacaksın onu?
İçimizde
Nah bulursun
😂😂😂
Şimdilik Big bang öncesine ve kuantum fiziğinde de bilincin madde üzerindeki değişimine neden olan geciktirilmiş kuantum silgi deneyindeki indeterministik duruma, kuantum dolanıklığına cevap verilemedi. Doğadaki canlılığı da minimalden maximale irdelediğimiz zaman da biraz sanki olasılık var yönünde. Ama kesin vardır denmez. Bu nedenle de inançtır.
Big bang öncesine gitmeye gerek var mı? (Tabi big bang diye bir şey varsa 😄)
Bu kadar delil görmeyene bilim de kafi gelmez ki..
Neymiş deliller? Bir tane söyler misin?
Sadece kendine bak aynaya bak bu bile fazlaca bir delildir görmek isteyene... Cidden insan nasıl da kibirli bir yaratık
Teşekkür ederim
Rica ederim
Eic tşkler
Rica ederim
Cevap
3Cevap
bilimi deneysel bilime indirgersen hayır yok mantık ve akıl yürütmeyide bilmsel sayarsak evet
Yani bu soruya deney ve gözlemle değil de akıl ve mantıkla cevap verilebilir?
Olabilir. Çünkü bilim dediğin şey bazı varsayımlar üzerine kurulmuştur.
Ama nasıl kanıtlanabilir?
canımsın olan mantık yürütemez
Küfürlü kelime kullanma, bildiğini söyle
küfür değildi sistem değistiriyor
Canımsın yazmış da dedim herhalde küfürlü bir şey yazdın 😄
küfürü sevmem ben önyargılı olma
Ne bileyim ben sistem küfürlü kelimeleri değiştiriyor
sistem değiştirdiğini bil yeter
kardeş
Tamam tamam
hadi ne arıyosan rastgele 😂
Neyse, senin düşüncen nedir? Mantık yürütmen
gereksiz bi soruydu doğadaki canlılar ve insan bedeni Allahın var oluş ispatıdır
örnek: elektrikli balık dörtlü gibi sinyal veren ışık ateş böceği yani çok örmek verebiliriz imanin yoksa tövbe et imana gel
Neresi gereksiz soru? Bana önyargılı olma diyen kişinin yazdıklarına bak 🤣🤣🤣
kanka kızma 😂
Kızmıyorum kendinle çelişiyorsun
Şu an moralsizim terkedildim
ne yazdığını bende bilmiyorum 4. bira şişesini bitirdim
Ulan hem tövbe et imana gel diyorsun hem de 4. bira şişesini bitirdim diyorsun 🤣
Bana diyeceğine kendin tövbe etsene
kanka dertliyim diyom idare et iste 😂😂
peli iyi geceler :D
boş durma sexting yap iyi geceler
Koç olduğunu iyice belli ettin
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?