18 yaşındayım bebek yapmak istiyorum sizce mantıklı mı?

Oldum olası hep anaç biriydim cocugumla beraber büyümek istiyorum ama bakamam her sabah kahvaltı hazırlayamam diye korkuyorum sevgilim yok şu an olduğunda ciddi iliski olur evliliğe gider sizce mantıklımı 18 de evlenip cocuk yapmak

Güncellemeler
+1 yıl
Hasta olur benim hatam yüzünden diye korkuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an 2 kedim var onlara cok güzel annelik yapıyorum mesela
18 yaşındayım bebek yapmak istiyorum sizce mantıklı mı?
Cevapla