Çocuk doğurmayıp evlat edinmek istiyorum. Sizce mantıklı mı?

Şimdi herkesin bakabileceği bir çocuk sınırı var. Örneğin ben en fazla 5 çocuğa bakabileceksem evlat edinip yetimlerin hayatını kurtarmak isterim, bu kontenjanı neden çocuk doğurarak doldurayım diye düşünüyorum.

Bazı kadınlar sadece biyolojik annelik yapacağını düşünüyor ama ben her çocuk için iyi bir anne olabilirim.

Çevrem bu isteğimi çok garipsiyor, nesi kötü ki bunun?
Güncellemeler
+1 yıl
"kendi kanından çocuk daha iyi" ne demek ya? Prenses falan mıyım da devam ettirmem gereken bir kan var?

Anneliği bu kadar basitleştirmeyin!!!
Güncellemeler
+1 yıl
Başkasının çocuğuna annelik yapamayacak biri kendine ben iyi bir anneyim dememeli. Sen sadece kocanın soyunu devam ettirme derdindesin.
Çocuk doğurmayıp evlat edinmek istiyorum. Sizce mantıklı mı?
Cevapla