Müslümanım ama dinden çıkmama ramak kaldı. Bu sorulara mantıklı cevap verecek var mı?

Soru1) erkeklere 4 eşle evlilik hakkı veriyor bu evliliği yaparken de eşinden izin almana gerek yok deniyor. Bu başlı başına sacmayken neden kadın için bu hak yok?

Soru2) savaşta esir düşmüş kadınlarla izinleri olmadan ilişki yaşamak serbest diyor. tecavüzü mesrulastiriyor. Şimdi İran Türkiye'ye saldırsa bizi esir alsa İranlılar bizi zorlayabilecek islam'a göre

Soru3) kadının boşanma hakkı yokken erkeğin var. neden?

Müslümanım ama dinden çıkmama ramak kaldı. Bu sorulara mantıklı cevap verecek var mı?
Cevapla