İyi gecelerr herkese 💫
Canımın pek sıkıldığı bir konuda soru sormak istiyorum. Hayvanları seviyorum özellikle kediler benim için çok ayrı bir yeri var. Hayvanlara hiçbir zaman zarar vermedim ve veren insanlarda benim gözümde bir hiçtir. Hayvanlar sırf olmadık yere pisledi diye dövülüyor , itiliyor , şiddet görüyor ya da yavrularından ayrılıyor.. Sanki kendi aklı iradesi varmış da bile bile insan gibi yapmışcasına.. Her ne yaparsa yapsın iradesi olmayan varlıklar 🤷🏻♀️. Hiçbir insan evladının annesinden koparılmayacağı gibi onlar da bu tarz şeylere maruz kalmamalı. İnsanlar o kadar pisleşmiş ki tiksiniyorum gerçekten. Nolursa olsun bu tarz şeyler yapar mısınız Allah aşkına? Ama tamam da diye devam eder misiniz söylediklerime?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer