Ne olursa olsun ama tamam diye devam edilir mi söylediklerime?

İyi gecelerr herkese 💫

Canımın pek sıkıldığı bir konuda soru sormak istiyorum. Hayvanları seviyorum özellikle kediler benim için çok ayrı bir yeri var. Hayvanlara hiçbir zaman zarar vermedim ve veren insanlarda benim gözümde bir hiçtir. Hayvanlar sırf olmadık yere pisledi diye dövülüyor , itiliyor , şiddet görüyor ya da yavrularından ayrılıyor.. Sanki kendi aklı iradesi varmış da bile bile insan gibi yapmışcasına.. Her ne yaparsa yapsın iradesi olmayan varlıklar 🤷🏻‍♀️. Hiçbir insan evladının annesinden koparılmayacağı gibi onlar da bu tarz şeylere maruz kalmamalı. İnsanlar o kadar pisleşmiş ki tiksiniyorum gerçekten. Nolursa olsun bu tarz şeyler yapar mısınız Allah aşkına? Ama tamam da diye devam eder misiniz söylediklerime?

Ne olursa olsun ama tamam diye devam edilir mi söylediklerime?
Ne olursa olsun ama tamam diye devam edilir mi söylediklerime?
Cevapla