Bir şey olmuyorsa olmuyordur zorlamamk mı gerekir?

yanisi şöyle çok isteyip bir şeyin olmaması durumunda vardır bir hayır deyip boş vermek mi gerekir?

hem belki boş verince olur mu? belki yani :)

ne düşünüyorsunuz aceba sevgili insanlar :)
Bir şey olmuyorsa olmuyordur zorlamamk mı gerekir?
Cevapla