Sizce kızlarla erkeklerin normal bir şekilde arkadaş olması doğru mu, değil mi?

Şahsen kızlarla da erkeklerle olduğum gibi, içimde hiç art niyet beslemeden, normal bir şekilde arkadaş olmayı çok isterdim, ama ailem dindar ve özellikle aile büyüklerimiz ( dedem, babaannem ) biraz cahilce, değişik düşüncelere sahip. Mesela biz küçükken ara ara şakasına da olsa kız kuzenlerimle beni birbirimize yakıştırırlardı, sonrasında ise bize " Siz kardeşsiniz, öyle şey olmaz. Biz şaka yapıyoruz " derlerdi. Sonrasında ben okula başladım ve 4. sınıftan lise 2. sınıfa kadar dindar bir kurumda okudum. Kızlarla erkekler birbirlerine karşı genellikle mesafeli yaklaşırdı. Zaten lisede ise okulumuzda kız öğrenci yoktu, kız öğrencilerin okuluyla erkek öğrencilerin okulu ayrıydı. Şu anda da bu yüzden kız kuzenlerim dahil olmak üzere, birçok kıza karşı mesafeli yaklaşıyorum; ama bunu isteyerek yapmıyorum, elimde olmadan onlara karşı kötü gözle bakıyorum ve bundan da rahatsız oluyorum. Onlara rahatsızlık vermemek için de mesafeli yaklaşıyorum. Ama başta da dediğim gibi kızlarla da erkeklerle olduğum gibi, içimde hiç art niyet beslemeden, normal bir şekilde arkadaş olmayı çok istiyorum. Sizce kızlarla erkeklerin normal bir şekilde arkadaş olması, samimi olması doğru mu, değil mi?
Sizce kızlarla erkeklerin normal bir şekilde arkadaş olması doğru mu, değil mi?
Cevapla