Erkekler kızları gerçekten arkadaş olarak görmezler mi?

İşyerinde bir arkadaşım vardı, yani ben arkadaşım sanıyordum. Bir kaç kez dışarı baş başa çıkalım vb. sordu, istemedim. Belliydi ama davranışlarından hoşlandığı... Ben hoşlanmadığım için umut vermedim. Neyse geçen gördüm hiç selam bile vermedi, surat astı hatta garip.. Bu aralar da başka bir kızla yakınlar, sadece ikisi takılıyor, tam onun istediği gibi yani. 😅

Erkeklerin arkadaşlığı karşı tarafın kendilerinden hoşlanmadığını ve hoşlanmayacagini anlayana kadar mıdır? Hoşlanmayacagini anlayınca hemen iletişimi kesmek gibi agresif hareketlere gerek var mı? Şimdi başka bir arkadaşım var erkek, bana takılıyor, şakalar yapıyor. Ama hoşlanmiyorum ondan. Eğer o hoslandiysa şimdi arkadaşlık kurup arkadasligimizin bozulmasıni istemem, korkuyorum. Belki onun karakteri farklıdır. Tüm erkekler aynı mı? 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Uzaktan parmaklarıyla kalp yapıyor. Yapma eyleme gözünü sevdiğim. 😅
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen kendimi sorguluyorum, ben erkeklere flörtöz mü yaklaşıyorum diye 😅
Erkekler kızları gerçekten arkadaş olarak görmezler mi?
Cevapla