Sevdiklerim olsaydı evet değerini bilirdim ama sevdiğim ayda beni seven kişi yok maalesef ama keşke her insan sevdiği kişinin değerini bilse bazıları hiç bilmiyor. mesela Sevdiklerinizin değerini bildiğinizde, onların hayatınızda ne kadar önemli olduklarını anlarlar ve bu, ilişkilerinizi güçlendirir. Karşılıklı sevgi ve değer bilme, daha sağlam ve sağlıklı bir bağ kurmanıza yardımcı olur. Sevdiklerinizin değerini bildiğinizde, onlara daha fazla anlayış ve özen gösterirsiniz. Bu da hem sizin hem de sevdiklerinizin mutluluğunu artırır ve tatmin duygusunu güçlendirir. Sevdiklerinizin değerini bilmek, güven ve destek duygusunu artırır. Karşılıklı güven ve desteğin olduğu bir ilişki, zor zamanlarda birbirinize destek olmanızı kolaylaştırır. Sevdiklerinizin değerini anlamak, daha sağlıklı ve anlayışlı bir iletişim kurmanızı sağlar. Karşılıklı olarak birbirinize duyduğunuz saygı ve değeri ifade etmek, ilişkilerde olumlu bir atmosfer yaratır. Sevdiklerinizin değerini bilmek, ilişkilerinizin daha anlamlı ve tatmin edici olmasını sağlar. Birbirinize olan bağlılığınız artar ve birlikte paylaştığınız anılar daha değerli hale gelir.
Onca giden canlar hangisine üzülelim toprak aldığını geri vermiyor sevdiklerimizin değerini bilelim çok geç olmadan 3 şubatta hepsi yaşıyordur kimi üniversite hayalleri kuruyordur kimi evlilik hayalleri bir başkası çocuğunu kucağana almaya sabırsızlıkla bekliyordu son yemek son konuşma son sarılma kimi dardın girdi o yatağa sabah barışma ümitliyle en çokta üzen beni bir keyfen bile nasip olmadı yan yana gömüldüler hiç tanımadığı insanların yanına ne özenle kıyafetini alıyorlardi yüz bakmi yapıyorlardi isimleri dahi yok gerçekten o kadar şey var ki diyecek boğazımiz düğümleniyor düşündükçe ne çok acı var 11 ilde hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak asla yuvalar darmadağın oldu 😔
Çünkü çok geç kalındı Hatay Kilis ve değer illere çoğuna bile bakmadilar bir hafta önce kadın cesedi çıkardılar hala da var enkazın altında çok kayıplar var hele çocukları satıyorlar organ mafyalari taş üstünde taş kalmadı ev yapsalar ne olur bu acılar enkazın altında gömülü
Zaten görüyoruz çoğundan ne kadar umursamaz olduğunu onlar sanıyor ki ben yardımimi yaptım önünüme bakabilirim insanlar hala çadırda içecek suyu yok evleri verseler bile oturmazlar hepsi psikolojik olarak eklediler düzeleceğini sanmıyorum benim sinirimi bozan dalga konusunu yapmaları
Evt bende çok üzülüyorum çoğu çocuklar öksüz kaldı nasıl tek başına bu hayata tutunacaklar çok küçükler ve çok kötü insanlar var bu dünyada kime güvenecekler
Alacan aslında birtanesini kendi evladın gibi benimseyecen, yavrum ya aahh ahh ciğerim daglandi yine yaa 😔 Babasına baba ben galiba ölüyorum diye sesli mesaj atan kız geldi aklıma 😭
Evt bende gördüm çok üzüldüm işte o çocuklar kolayca kendini düzeltemez sabır sevgi şefkat güven lazım kimse aynı annesinin babasının yerini tutmaz iyice düşünmek lazım ben o çocuğa yetebilecek miyim diye hele çocukları olanlar kendi evladından ayrı tutmayacak aynı sevgiyi göstermeleri lazım
Ben bu güzel dertleşme için çok teşekkür ederim , sizi tanımak güzeldi Keşke daha güzel şeyler konuşabilseydik ama yinede dertlesmek iyi geldi , ihtiyacım varmış
Iyi insanlar kalmadı burada bile belli oluyor ne kadar kötü insanlar olduklarını elinde gelseler bir kaşık suda boğmak isterler ne bu kin ve nefret anlamıyorum kibir ego hepimiz mezara gireceğiz bunların önemi var mı iyi geçinmek varken bir birbirine nefretle bakıyorlar
Bu dünyayı hiç olmicek gibi yaşamak Sahip olduklarinla yetinenemek Farklı hayatlara özenmek Aklıyla cinsel organını yer değiştirmek Ne ararsan var İşin acı yanı şu ki bu tarz yerler toplumun aynasıdır
Geç gelmişiz degilmi dünyaya, bende bazen böyle düşünüyorum biliyormusunuz , geçmişe gidip orada kalabilmek nekadar güzel olurdu diye içimden geçirmiyor değilim yani Eskiden hersey daha bir safmış be
maalesef çok geç geldik önceden bu insanlarda nezaket hoş görü güzel söz dilinden eksik olmazdı aile nasıl olunurdu gösterilerdi insanın değeri yüksekti paranın değeri degll şimdikiler yetinmeyi bilmiyorlar daha çok istiyorlar ve mutlu olmuyorlar bunu anladım
Soysal medya insanları bozdu diyorlar ya insanlar zaten bozuku o günleri beklemişler para için neler yapıyor gerçekten üzücü bir durum kimse namusuyla çalışmıyor artık bir çoğu kişi kolay yolu seçiyor karanlık işler yaparak bedenini satarak eski günler çok güzeldi evt özlüyorum insalar eskisi gibi olmadığı için insanı üzüyor
Hayati yaşarken anın içindeyken değer bildiğimizi, zaman ayridigimizi zannediyoruz.. ancak o an geldiğinde hani hiçbir şeye gücün yetmediği o an geldiginde.. aslinda hic değer vermediğini, zaman ayirmadigini, kiymet bilmedigini... aynı evin içinde iken bile farklı hayatlar yaşadığını.. yüzlerde oluşan kırışıklari hic farketmedigini.. onu onları hic anlamadığını anlamak istemedigini bir gece ansızın önüne cikan fotoğraf karesinde farkediyorsun.. gülüşlerini, aglamalarını, sizin sarıp sarmaladiklari o anın ne kadarda kıymetli olduğunu...