İnsanlar yaşarken neden sevdiklerinin değerini bilmezler.. Yaşıyorken sevmek bu kadar mı zor insanlar için.. Yaşarken bu kadar mı yük oluyor ki nefret edercesine bakıyor insanlar birbirlerine..

İnsanlar yaşarken neden sevdiklerinin değerini bilmezler.. Yaşıyorken sevmek bu kadar mı zor insanlar için.. Yaşarken bu kadar mı yük oluyor ki nefret edercesine bakıyor insanlar birbirlerine..

Sevdiklerim benim hayatımın merkezidir ve her an. Onları kaybetme korkusu ile de yaşarım bazen sitemler ederim onlara kızarım ama sonra özürümü dilerim onları çok sevdiğimi onlar için endişe duyduğum için sitem ettiğimi dile getiririm gerek güzel cümleler gerek güzel hediyeler her türlü sizi seviyorum cümlesini kurar ve duygusunu hissettiririm..🦋
Ne kadar güzel.. Tam olması gerektiği gibi..
Hayat kısa ve ölüm acı bir gerçek 🎈🥺🌟
Kesinikle Allah eksikliğini göstermesin inşallah..
Amin
Bazen evet bazen hayır maalesef. Bu soruyu sevdiğim bir oyun repliğiyle tamamlamak istiyorum:
İnsanlar gidene kadar neye sahip olduğunu bilmediğini söylüyor. Gerçek şu ki neye sahip olduğunu biliyordun, sadece kaybedeceğini hiç düşünmedin.
Last Of us
Cevap
18Cevap
evet bilirim tabi ki de
Evet iliklerine kemiğine kadar seviyorsam karşimdakine hissettiririm. Hak etmeyene parmağım oynamaz.
Geçen sene sınandim bu konuda o yüzden hayat çok kısa sevdiklerimin değerini daha iyi anlıyorum ♥️
Kesinlikle kuzum.. Değer bilmek gerek.. 😍
Kendime hatırlatıyorum. Nankör olmamalı. Değerini bilmeli. Tadını çıkarmalı. Bu anlar, insanlar bir daha gelmeyecek.
Kesinlikle öyle.. Bazen bazı şeylerin ne yazık ki geri dönüşü olmuyor..
Nasılsa yanımda hayatta benimle düşüncesi galıba. Kaybedınce anlıyor bazen insan
maalesef.. Bazı şeyleri anlamak için bazen geç kalınıyor ne yazık ki..
İnsanoğlunun yapısı işte..
Artık ayna gibiyim ne gösterirler ise onu görüyorlar
Elimden geldiğinde bilmeye çalışıyorum sonra pişman olurum
Ben yerince biliyorum. Benim bilmeyenler utansın.
Ne kadar biliyoruz desek de yeterli gelmeyecek. Kayıplarını yaşayınca hep keşke diyeceğiz.
Evet kayıpların oldu kıymet daha çok bilinir oldu 😔
Ben tam aksiyim sağ iken sevdiklerimin yanındayım.
Büyük bir kayıp yaşadıktan sonra evet sevdiklerim benim için çok değerlidir bazen bazı şeyleri büyük kayıplar verdikten sonra anlıyoruz
maalesef insanoğlu hayattayken değerini bilmez
maalesef öyle..
Bildim ama ne kadar bilsen de yetmiyor , keşke daha çok prensesimmiş gibi davransaydım kardeşime 🙃
Evet. Kaybedince değer bilmeyi öğreniyorsun
Önemli olan kaybetmeden değer bilmektir oysaki..
Değer bildiğimiz için kaybediyoruz
ne kadar değerliler bilmiyorum ama değerlilerse de değerlerini bildiğimi sanmıyorum
Elimden geldiğince değerini biliyorum
Çok şükür Yaradan'a hamdolsun
Bilmeyen çalışıyorum en azından
Çoğu zaman hayır maalesef
Evet bilmek gerekir
Biliyorum çok şükür..
Bazen çok geç anlıyorum
İnsanoğlu kaybedince anlıyor hep 😒
Evet bilirim her daim.
Evet kıymet bilirim
Hayır, kıymet bilen biri varmış.
Evet
Evet
Biliyorum
Bildim
Evet
Pek degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?