Çoğu zaman eminim ki sevdiklerimizi kırmışızdır. Aile ortamı olsun arkadaş ortamı olsun. Aile ortamın da anne ve baba iyiliğimizi ister yanlış arkadaş ve çevreden bizleri uzak tutmak ister ve bizim göremeyipte onlarında gördükleri olur ve bizi uyarmak isterler ebeveynler olarak ama biz yanlış algılayıp kırmışızdır ve incitmişizdir onları. Yanımızdayken kıymetlerini bilelim😍😘 Sevdiklerimizi kırmayıp incitmemek daha güzel. Sevmediğimiz insanları da muhatap almamak en doğrusu😊😊😊
Biliyorum. Ben sevdiklerimden ibaretim. Eğer kıymetini bilmezsen, ben diye bir şey kalmaz. Kişi sevdiklerine bulur kendisini. Elimden gelenin fazlasını yapıyorum bu uğurda.
Ben her zaman yanında olucam ve her daim kıymetini biliyorum bilicem de rabbime sonsuz şükürler olsun ki Seni bana nasip etti İyi ki benim sin iyi ki karım sın
En İyi Cevaplar