Ego tatmini mi yapıyor, psikopat mı ne yapmalıyım?

İsyerimde bi çocuk var sürekli benimle uğraşıyor iyi veya kötü. Bazen sevimli şekilde ama çoğunlukla nefret edilesi şekilde. Yüzüme kutu fırlatmak kafama toprak atmak fıskiyeyle su sıçratmak vs. Sözleri de kırıcı oluyor genelde normal olduğu az zaman var. Soruyorlar kıza niye böylesin diye. Cevap yok. Şakası gerçeği biribirne karışmış bir apt*l

Ego tatmini mi yapıyor, psikopat mı ne yapmalıyım?
Cevapla