Neden Türkler Osmanlılar’dan haz etmiyor?

Bunu gerçekten objektif açıdan söylüyorum. Benim Atatürk’e de saygım var Osmanlı hükümdarlarına da saygım var. Ve cidden objektif açıdan bakınca Türk milletinin, hepsinin demiyorum, çoğunun Osmanlı devletinden haz etmediğini gözlemliyorum. Bu sosyal medyada zaten çokça yansıyor. Osmanlı devletinin fikirlerine sahip olmak zorunda değil kimse fakat saygı da duymuyorlar. Herkes Atatürk’ten bahsetiyor, onun getirdiği değişimlerden, pozitif noktalardan vs. Fakat kimse Osmanlı’nın yaptığı şeylerden bahsetmiyor. Sanki bizim hikayemiz Atatürk’le başlamış gibi davranıyor herkes halbuki bizim atalarım 600 yıl kadar üç kıtayı da yönettiler. Ve çoğu insan sırf cariye, kölelik, işte aile arası cinayet vs şeyleri yüzünden atalarımıza saygı duymuyor. Bu sizce mantıklı mı? Neden Osmanlı Atatürk kadar saygıyla anılmıyor?

Neden Türkler Osmanlılar’dan haz etmiyor?
Cevapla