Annem gelene geçene hayatını anlatıyor. Ayıp değil mi?

Annem yabancılara hayatını anlatıyor. Geçen Türk Telekom aradı bizi bir internet sıkıntı için annem bir başladı telefondaki çalışanla öbür operatörleri çekiştiriyor. Sonra konuyu döndürüp dolaştırıp dünürlerimizin kozlarının düğününe getirdi iki saat telefondaki kişiyle dedikodu yaptı. Bugün su tesisatçısı geldi ona da arkadaşının ailevi sorunlarını anlatıyor. Anlat anlat diyorum ama cidden suyunu çıkarıyor. Adamlar dinlemekten beziyor o anlatmaktan bezmiyor. Hani ayıp olmasın diye de bir şey demiyorlar ama her hallerinden belli bıktıkları. Bu kadın niye böyle ya

Annem gelene geçene hayatını anlatıyor. Ayıp değil mi?
Cevapla