Benim annem boyle nolur okuyun yorum yapin , sizin anneleriniz nasil?

Ben annemi çok seviyorum sonsuz saygim var ama beni anlamiyo köye geldik hadi şalvarini giy uzun kollu bisey giy oyle acik gezme falan diyo bugun de ayagimda corap yoktu koydeyiz parmak arasi giyiyorum bana diyoki ayagina corap giy benim terliklerimden bir tanesini giy 😯 normalde İstanbul da yasiyoruz ille kapan da demiyo ama acik kal da demiyo anlamiyorum... Mesela ben anneme heycanli heycanli bir sey anlatiyorum annem hic tepki vermiyo en sevmedigim huyu bu. Komik bisey anlatiyorum yasadigim gulmuyo, çok tepkisiz bir kadin 😔 mesela kalabalik bir ortamda oturuyoruz akrabalar falan muhabbete katilmak icin anne şoyle soyle olmus diyorum duymuyo tinlamiyo beni kendimi kotu hissediyorum 20 yasindayim ama bir birey olarak goremiyorum kendimi... Anne anne diyorum efendim bile demiyo kalabalik bir ortamda baskasiyla muhabbet ederken rezil oluyorum kendi kendime konusuyo gibi oluyorum. Bana karsi ilgisiz beni cok seviyo biliyorum ama şefkatini hissedemiyorum bugun yorgundu gittim ona sarildim askim napiyosun diye o bana hic sarilmadi napiyim iste dedi bunu yazarken bile agliyorum. Anneni çok seviyorum ama boyle yapması beni cok uzuyo.. Arkadaslarimin annesiyle iliskisine bakiyorum herseylerini anlatiyolar annesine guzel bisey anlatiyo annesi oylee mi kizim falan diyip yorum yapiyo imrenerek bakiyorum , benim annem ben ilk hasta oldugumda bile bana bakip tühh demisti o an dunya basima yikildi sanki şu an icimde o kadar şey birikmis ki bu kadar sey oldugunu bilmiyordum... Sizin anneleriniz de boyle mi?
Benim annem boyle nolur okuyun yorum yapin , sizin anneleriniz nasil?
Cevapla