20 yaşındayım, erkek arkadaşımın olduğunu aileme söylemekten utanıyorum. Utangaçlığımı nasıl yenerim?

Ailem baskici degil bu konuda erkek arkadasinin olmasi normal bir sey vs diyorlar ama ben israrla yok ben oyle bir sey yapmam diyorum. isin garibi 5 yillik bir iliski.. aileme karsi bu konuda cok utaniyorum 30 yasima da gelsem soyleyemem gibi. Utangacligimi nasil yenerim cok kotu yalanci hissediyorum kendimi

20 yaşındayım, erkek arkadaşımın olduğunu aileme söylemekten utanıyorum. Utangaçlığımı nasıl yenerim?
Cevapla