Çok moralim bozuk kimseyle konuşamadım bakar mısın?

Yalnızım bir tek kuzenlerim var ama hepside en ufak bir şeyde tersliyolar ama kaybetmekte istemiyorum bugünde olup olmadık bir şeyden beni aşağılar gibi tersledi çok moralim bozuldu yalnızlıktan korkuyorum ama onlar öyle yapınca bana çok üzülüyorum. Kimseyede anlatamadım buraya yazarak biraz rahatlarım diye düşündüm, ben onlar kırılmasın diye herşeyi yaptım ama onlar beni hiç umursamıyo. Saçlarım dökülmeye başladı gittim saçlarımı kazıttım saçlarımda yok artık
Çok moralim bozuk kimseyle konuşamadım bakar mısın?
Cevapla