Kadınların hem çalışıp hem ev işlerine yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadınların üzerine çok fazla gidildiğini düşünüyorum benim yaşadığım çevrede kadınlar çalışsa bile herşeyi onlar yapmak zorunda gelince yemek bulaşık kocasının istekleri vb. Bu devirde fiziki olarak fazla yükleniyor kadınlara bn çalıştığımda hepsini vücudum kaldırmaz bunun normalleşmemesi gerekiyor erkekler siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bu dünyada erkek olmak vardı aslında
Kadınların hem çalışıp hem ev işlerine yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla