Güncellemeler
+1 yıl
Neyse mal olmayım İstanbul’a gideyim bir ay oda temizliği işi yapayım aman hiç zor değil ki
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Annemin hep öyle huyu vardı durduk yere gelip saldırır küfür hakaret eder sen zavallısın tımarhanelik deli der kıyafetime karışır dalga geçmek ister kıyafetimle bunların hepsi kıskançlıktan. İşte bi gin durduk yere gelip bana vurdu sonra zorla koltuğa attı sıkıştırdı delirmişti aklını kaybetmiş gibi durduk yere dünyanın hakaretini ediyordu ben cenin pozisyonunda 23 yaşında olmama rağmen duruyordum ve sadece git diyordum en sonunda kurtulmak için polisi aradım.2 aydır evde yokum ama en son anneanneme geldim bu annemden de manyak bir insan anneannem. Annem de kardeşime demiş ki yazık ediyor kendine buraya gelsin elimi öpüp özür dilesin demiş ama polis çağırdığım için onu rezil ettiğimi düşünüyor eve gidince bunu çok konuşmaz mı bi çarem daha var o da ankaradan İstanbul’a gidip otelde oda temizlikçisi olmak ama 23 yaşında üniversite öğrencisi bi genç kız kolay kolay temizlikçilik falan yapmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu anlattigin hikayede tek seçeneğin iyi düşünerek hareket edip kendine bı hayat kurman yoksa surduremezsin garip insanlar büyüklerin muhtemelen de ruhsal sorunlu tipler
O zaman oda temizliği işine mecbur
Başlangıç için iş olması yeter ilerleyen zamanda kendi egitim durumuna göre başka alanlarda iş bulursun böyle bı hayatı cekebilirim diyosan yerinde kal
Kardeşime o olay hakkında konuşmuycam falan demiş ama?
İnandırıcı geliyormu bu sana annenin bı sorunu varmış gibi muhtemelen seni ele geçirirse iki güne daha beter olur
Evettt bi de bana kendimi suçlu hissettirmeye çalışır
Zaten bu tür kişilikler kendi sorunlarini görmez karşı tarafa yüklenir hirslanir eğer kendi hayatını kurma şansın varsa hiç düşünme yoksa akıl ve ruh sağlığından ederler seni
O zaman temizliği tercih etmeliyim
Gözün kesiyorsa neden olmasın
Babanla konuş, o ortamı düzenler.
Yok la
Anandır git. Ama tek gözü açık uyu bir müddet.
Ohhaaa o zaman fırsatım varken oda temizliği işine gideyim
:))) git git eve git sen. fazla tırsma. hır gür olursa karşılık vermeden çık.
O çıkmak öyle kolay olmuyor işte saatlerce konuşuyor bağrıyor hiç abartmıyorum
Ölümlü dünya bugün varzı yorun yokuz. Anadan geçilmez. Anneanneni de al git bence.. El öpersin. Sonra illaki konu açılır. Sessiz kalıp dinlicen... Koca dünyada başka kimin var. ..
Saçmalıyorsun gerçekten benim annem yok Allah anne vermemiş başka şeyler verecek inşallah şans olarak amin
bunun bedelini sana ödetir
Temizlik yapmayı sevmem ama en iyisi o işe gitmek demi
evet git annen öldürür seni yoksa
Kardeşime o olay hakkında konuşmuycam felan demiş ama
yalan sen eve gel diye yapıyo gitte gör anyayı konyayı
Eve gelmemi de nedne istiyo sence? Bence beni aşağılamak için
bencede annen tedavi olmalı
Bi de anne tarafında da baba tarafında da büyün sülale bana deli diyor😣
Annem bana iftira atmış o hasta o abartıyor diye mal sülaleler de buna inanmış
Evet rövanşı olur