Geçenlerde arkadaşımla girdiğim kafede büyük bir grup halinde oturup muhabbet eden teyzeler vardı ve aynı dedikoducu tayfaya benziyorlardı ve ben ve arkadaşım içeri girdiğimizde kulağımızdaki kulaklıktan ayakkabımıza kadar her yerimizi yüzümüze baka baka kafalarını döndürüp baktılar, İnsan bir yerden sonra utanır değil mi?, hani kendine ben ne yapıyorum dersin bunlar yüzsüz yüzsüz utanmadan masaya geçip oturduğumuz halde bile bize bakmaya devam ettiler ve bu çok rahatsız ediciydi, ve bunlar sonra küçüklerinden saygı bekliyorlar…
Bu yıla kadar yaşamayı başarmışlar ama nasıl hala bu kadar cahil kalmayı başarabilmişler anlamış değilim açıkçası 🤷🏼♀️
Bu yıla kadar yaşamayı başarmışlar ama nasıl hala bu kadar cahil kalmayı başarabilmişler anlamış değilim açıkçası 🤷🏼♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer