Sizce Türk insanının eğitim düzeyi yeterli seviyede mi?

Geçenlerde arkadaşımla girdiğim kafede büyük bir grup halinde oturup muhabbet eden teyzeler vardı ve aynı dedikoducu tayfaya benziyorlardı ve ben ve arkadaşım içeri girdiğimizde kulağımızdaki kulaklıktan ayakkabımıza kadar her yerimizi yüzümüze baka baka kafalarını döndürüp baktılar, İnsan bir yerden sonra utanır değil mi?, hani kendine ben ne yapıyorum dersin bunlar yüzsüz yüzsüz utanmadan masaya geçip oturduğumuz halde bile bize bakmaya devam ettiler ve bu çok rahatsız ediciydi, ve bunlar sonra küçüklerinden saygı bekliyorlar…
Bu yıla kadar yaşamayı başarmışlar ama nasıl hala bu kadar cahil kalmayı başarabilmişler anlamış değilim açıkçası 🤷🏼‍♀️
Sizce Türk insanının eğitim düzeyi yeterli seviyede mi?
Cevapla