Türkiyedeki insanların eğitim seviyesi mı çok düşük yoksa ben mi öyle düşünüyorum?

Örnek olarak o diplomasız kişiyi gösterebilirim ne kadar cahil bir yüz ifadesine ve davranışlara sahip olduğu düşüncelerinin ne kadar gerici olduğu bariz bir şekilde ortada
Türkiyedeki insanların eğitim seviyesi mı çok düşük yoksa ben mi öyle düşünüyorum?
Cevapla