Kız Arkadaşımın Annesi asgari ücretten biraz fazla alıyorum diye " Git doğru düzgün bir iş bul" dedi haklı mı?

Sigortalı olarak çalışıyorum. Asgari ücretten biraz fazla alıyorum. "Git doğru düzgün bir iş bul" dedi kaynana adayım.

Sizce haklı mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Neden maaşım 20 000 - 30 000 değilmiş...
Kız Arkadaşımın Annesi asgari ücretten biraz fazla alıyorum diye " Git doğru düzgün bir iş bul" dedi haklı mı?
Cevapla