Annem sevgilim asgari ücrete çalışıyor diye istemiyor napmalıyım?

Ben lisans mezunuyum sevgilim fabrika işçisi annemle tanısti annemde ağır laflar konuştu Bende baskiladm biraz çalışsın üni ve kpssye DİE benim maaşım iyi olunca onunki kötü olunca annm istemicek DİE şartlar malum asgari ücretle gecjnilmiyr ben atanirsam anca geciniriz yoksa zor Bende bekle beni dedm birazda baskiladm çalışsın DİE oda ayrılalım dio kırdın beni dio napmalıyım

Annem sevgilim asgari ücrete çalışıyor diye istemiyor napmalıyım?
Cevapla