Konuştuğum kız ben asgari ücretli biriyle sevgili olmam dedi. Asgari ücret kazanmak kötü bir şey mi?

Konuştuğum kız ben asgari ücretli biriyle sevgili olmam dedi. Asgari ücret kazanmak kötü bir şey mi?
Cevapla