Depremi yaşayanlar o anları unutabilir mi sizce?

Biz depremzede değiliz ama deprem bizi de etkiledi.

Sabah babam ise giderken erken kalkmış tv’yi açmış kahraman Maraş depremini görmüş. Sonra Hatay’da büyük yıkım yazdı halam Hatay merkezde. Sabah 7de halamı arıyoruz çalmıyor. Enişteyi arıyoruz çalmıyor. Hatay’daki tüm tanıdıkları tek tek aradık çalmıyor telefonlar.

babamın tansiyonu düştü 1 saat içinde hazırlandık çanakkaleden 8 de çıktık sabah 5’te halamın yıkılan evinin önüne vardık 🥺 3 katlı ev üzerlerine yıkılmış 3 -5 kişi kendi çabalarıyla betonların arasındaki kişilere sesleniyordu biz bağırdık halamın sesini duyduk. Babam kriko ve kazik buldu betonların arasından halamı ve enistemizi kurtardık.

Depremi yaşayanlar o anları unutabilir mi sizce?

23 yaşındayım ilk defa Babamın ağladığını gördüm. Normalde üzüldüğünü bile görmemiştim 50 yaşındaki adam hüngür hüngür gözümüzün önünde halama sarılıp ağladı 😭

Aradan aylar geçti ben o hatayı hala unutamadım ortalık kiyamet gibiydi. Yazarken bile gözyaşlarım sel oldu 🥺

Depremi yaşayanlar o anları unutabilir mi sizce?
Cevapla