İnsanlar depremi çabuk mu unuttu? Neden böyle oldu? 1999 yılındaki depremde bu kadar kısa zamanda unutuldu mu?

Deprem bölgesi dışındaki insanlar ve ünlüler ve sosyal medya fenomenleri yaptıkları paylaşımlar ile sanki depremi unutmuş ve normal hayata dönmüş gibi davranıyor bu sizce biraz erken değil mi? Bu kadar büyük önemli bir felaket bile bu kadar kısa sürede unutulup günlük eğlenceli ve normal paylaşımlara dönmek normal gibi görünüyor ama bence inanın normal değil.

İnsanlar depremi çabuk mu unuttu? Neden böyle oldu? 1999 yılındaki depremde bu kadar kısa zamanda unutuldu mu?
Cevapla