Sizin adınıza üzüldüm gerçekten. Kendi başınızın çaresine bakabilirsiniz bunda bir sıkıntı yok ancak bence bütün bu kararlardan önce aileniz ile bir güzel konuşun. Çünkü sonradan daha çok pişman olmak var. Öfkeyle olacak işler değil bunlar, ayrıca bize buradan konuşmak çok kolay. Buradan alacağınız her fikir sadece fikir, gün sonunda tüm süreci ve problemleri, üzüntü ve sevinçleri yaşayan sizsiniz.
03 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten ya çok üzücü bir durum
- +1 yıl
Benzer bir durum yaşadım. Babam mesela. Ama bu arkadaş gibi de değiller ya. Annem maddi manevi yapar evde kendi canımı çıkartırım bir şey yapmıyor gibi gözükmemek için çık gez der. Keza kız kardeşim de öyle bana karşı. Lafımı ikiletmezler Allah ikisinden de razı olsun. Ben ailemi seviyorum. Babam ne kadar sorumsuz da olsa yaptıkları üzücü de olsa allahtan af dilerse benim affetmeme gerek kalmaz. Sadece rabbim affetsin onu. Ben iftiraya uğradım. Az çok bir miktar gönderiyor harçlık vesaire ama çoğu şeye yardımcı olmuyor. Kız kardeşim ve annem olmasa kafayı yerim. Buda bir nimettir. Benim için bunlar önemli. Rabbim en kısa zamanda soru sahibi arkadaşımıza selamet versin. Ailevi problemler çok zorluyor insanı. Ben artık düşünmüyorum uyku problemim de düzeldi. Sakinleştirici haplarımı almamama rağmen sakinim. Her şeyi Allahtan istemek lazımmış 🙏❤️
En İyi Cevaplar
+1 yılPişman olacağına seni inandırdiklari bir kısım kalmış ise gitme ama seni sevmediklerine kendini bildiğinden daha çok eminsen işte o zaman arkana bakma herkes eninde sonunda aile sahip çıkar der ama bazı aileleri gördüm ki olacaklarına olmasalarmis daha iyilermis ailenle otur konuş yüzleş içinde sevgilerin dair şüphen varsa çek o kapıyı bak hayatına yoksa sonradan bazı tanıdıklarım gibi yüzleşmeden gittiğine veya gitmediğine gerçekten pişman olursun ve en önemlisi de şu ki zaman geri alınamaz kendi hayatını da riske sokma
00 Yorumla
+1 yılEğer maddi gücün varsa kesinlikle ayrı yaşa. Strese bağlı hastalıklarım vardı 10 yıldır geçmiyordu. Ailemden ayrıldım birkaç ayda hastalık falan kalmadı. Gençleştim resmen bu kadar mı farkeder
512 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum bu psikolojik stres zaten maddiyattan işsizlikten dolayı oluyor. Çalışsan enerjin varda muhteşem olur canın sıkılmaz
- +1 yıl
Katılıyorum benimde strese bağlı hastalığım var maaşım 13 bin burada ev kirası 10 bin geçinemiyorum en iyisi koca bulup fiyyyu
- +1 yıl
@gizemliperi00001 aynen öyle böyle maddi durumu iyi zengin erkek ile evlen rahatlarsın
- +1 yıl
çok zengin çok yakışıklı erkek ile evleneceğim. Bakireyim inanmıyorsa soyunurum ona gösteririm ilk gece cinsel ilişki yaşarız. O gece olunca eve gelsin onu yatak odasına kadar getireceğim yatağa çağıracam hadi gel aşkım seks yapalım diyeceğim. Gelsin gece olunca eve onunla sevişirim
- +1 yıl
Sevdiğim erkek işten eve gelsin geceleri. Gece olunca onunla sevişeceğim. yatağa geçeceğim gel aşkım seks yapalım diyeceğim hadi gel aşkım diyeceğim
- +1 yıl
Gece olunca eve gelsin onu yatağa çağıracağım sevişiriz onunla
- +1 yıl
Eşim gece işten gelmeden önce makyaj yaparım saçımı yaparım. eve geldiğinde onunla sevişiriz. İşten gelecek ya gece olunca o gelmeden önce süslenirim makyaj yaparım üzerime güzel bir elbise giyerim onu karşılarım.
- +1 yıl
Ben bir makyaj yaparım saçıma boya sürerim, saçımı boyarım güzel görünmek için güzel bir elbise giyerim onun karşısına öyle çıkarım
- +1 yıl
İntihar etmeye çalıştın mi hiç?
- +1 yıl
@Ofyaaaaaaaaaaa evet ama eskiden olmuştu şimdi hiç düşünmüyorum
- +1 yıl
Bende balkondan atlamaya çalıştım birkere sinirlendim birden küçükken annem beni zorla istemediğim yerelere götürüyor diye
- +1 yıl
Hatta bir kere değil 5 kere falan annem beni sinir ediyordu normalde aklımdan bile geçirmem
+1 yılBence dene kendine 1-2 ev arkadaşı bul cok daha eahat geçinirsin bu şekilde yolun açık olsun umarım özgür ve mutlu bir hayatın olur 🌸🙏🏻
21 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılBence paran varsa ve kendi başının çaresine bakıyorsan bir saniye bile düşünme direk git.. çünkü böyle bir aile olmaz. çocuğunu sevmeyen kişilere inan bile demem ben.
15 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim öncelikle şunu söyleyebilirim onlar benim öz ailem değil mesela anne ve baba sadece kendi öz çocuğunu sever. İşte bende öz olmayan ailemi sevmiyorum. Zaten çalışacağım kendime kiralık ev alacağım. İşte insanlar zehirli konuşuyor yok bilmem gezme falan seni ne ilgilendirir
- +1 yıl
Zaten onlara yük oluyorum kıyafetim bile yok. 3 tane kıyafetim var sadece. Bana para vermiyorlar demek ki onların çocuğu değilim ben. Evi terk edip gideceğim zaten evlatlık almışlar beni , bavul ve çanta alacağım eşyalarımı alıp evden gideceğim. Çalışırım kendime bakarım
- +1 yıl
Beni zaten evlatlık almışlar kan grubum bile uymuyor. Doğum belgem yok kimliğim sahte. Evi terk edip gideceğim. Kan grubum babamın kan grubu ile aynı değil annemle de aynı değil. Üvey annem 0RH+ Üvey babam 0 RH NEGATİF (-) benim kan grubum 0 değil 0 negatif değil. Kan grubum bile aynı değil. Onlar beni sevmiyor o yüzden evden gideceğim
- +1 yıl
Kan grubum bile 0 RH NEGATİF (-) Değil. Üvey babamla aynı değil üvey annemle de aynı değil. Benim kan grubum A+.
- +1 yıl
Allah aşkına senin kaç tane kıyafetin var söyler misin? Benim sadece 3 tane kıyafetim var başka kıyafetim yok. Evden gideceğim çalışacağım
Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Kendi başıma yaşarım efenim, evler bin lira falan filan bunlar hayal yawrum. Hayaller Paris Gerçekler Mersin''in karanlık , soğuk ve acımasız sokakları. Adamı harcarlar. Otur oturduğun yerde , Hayat tecrüben sıfır Allah muhafaza kötü yola düşürürler.
Sakın ha sakın evden ayrılma. Çık gez dolaş ufunetini defet ama evi terk etme.
25 Yorumla- +1 yıl
Ne diyorsun amca sen? Kiranın parasını sen mi veriyorsun sanki. param var ki geziyorum. seni ilgilendirir mi tabi tek başıma yaşarım demek ki maaşım param var. Evden ayrılırım çalışırım kimseye gelip de ‘ kendi başıma yaşarım efenim, evler bin lira falan ‘ diyerek yorum yazamazsın. nereden biliyorsun belkide zengin erkek bulurum o erkek bana ev alır araba alır. İnsanların da evini arabasını kıskanmazsın ya. Zehirli konuşmaktan başka hiç bir işe yaramıyorsun. Senin demenle gezmeyecek değilim sen kimsin bana emir veriyorsun
- +1 yıl
@sametjsyh giyim kuşam ne alaka. İstediğimi giyerim seni ilgilendirmez. onları haklı yapmaz çünkü yaşım 18 yasal olarak kanun olarak haklarım çok var. Çocuk değilim ben hayatıma kimse karışamaz. Sapık diyorsun ya siz erkekler çıplak olmayana da tecavüz ediyorsunuz sizin için tesettürlü ya da açık farketmiyor kız olsa yeter. Eve geç gelirim bundan sanane emir kipiyle bana hakaret edemezsin
- +1 yıl
Resmen sana yürüyorlar bunlarda
+1 yılKendi başının çaresine bak o zaman muhtemel evlatlık almışlardır. İnsanlar böyledir bir anlık gösteriş ve heves için yaşayanlar sonra bir kıymetin kalmaz
17 Yorumla- +1 yıl
Beni neden evlatlık aldıklarını bile biliyorum doğum maaşı veriliyor ya ondandır. zaten bakmıyorlar bana, çalışıp kendime bakarım
- +1 yıl
Üzüldüm. Gerçi öz aileler bile hain olabiliyor
- +1 yıl
Onlar öz aile bile olamaz. zaten evi terk edip gideceğim nefret ediyorum onlardan hiç sevmiyorum onları
- +1 yıl
Bnide oz ailem istememiş hatta anne karninda aldiralim bile demisler üvey tarafta üvey anne istemedi sevmedi keske calisip meslek sahibi olsaydim diyorum şimdi Bi dk durma bnce
- +1 yıl
@Pinkflower17 çok üzüldüm umarım çok iyi hayatın olur
- +1 yıl
Olmuo arkamdan duran aile yok
- +1 yıl
@Pinkflower17 çevren ya da arkadaşların var mı sana destek olacak.
+1 yılAz dizi izleyin. her şey para değil bunu göz önüne al diycem yaşamadan anlamayacaksın.
Şöyle söyliyim
En buyuk yiğit öfkesini yenendir.
Sabır en herşeyin ilacıdır.
Sabret inan bir inlık öfkeden öyle demişlerdir.
Ne kadar kötü olsalarda onlar ailen02 Yorumla- +1 yıl
Dizi izlemiyorum ben dizi ne alaka. Çalışırım kendime bakarım. Özgür olmayı tercih ediyorum kendi ayaklarımın üzerinde dururum çalışırım kendime bakarım
- +1 yıl
Keşke her şey maddiyat olsa. bunun içinde zorluklar insan ilişkileri vs vs olacak.
Bunlari da geçtim aile en büyük servettir. onlardan mahrum kalmanın yerini hiçbir şey dolduramaz
Hayat öyle kolay değil. Duruşundan bakışından kimsesiz olduğun belli olur. Ev aldin kira tuttun tek yasadin mi hiç tü faturalari odiyebilecek misin hemen is bulunur mu. Köpek gibi çalışıp üç kuruş alinca isler düzelir mi? Yapma kızım istenmediğin eve geri gitmek için kirk takla atarsin gitme. Herkes gider aile kalır
10 Yorumla
+1 yılSinirle bir anlık karar alma böyle şeyler sakinken düşünülür mesela dersinki ayrı ev hayalim var yanıma en sevdiğim kız arkadaşım artık ne seversen kedi köpek kuş vs olsun şöyle dekor ederiz yani hayeller adına adım atılmalı anlık sinirle olmaz böyle şeyler enerjiside vurur hem huzursuzluk olur daha sonrasında
11 Yorumla- +1 yıl
Hedefini koy para biriktir
+1 yılYorumları okudum ama bana göre sanki hepsi sadece o anlık alacağın lezzeti düşünüyor gibi geldi yani ben sana kal demiyorum çık da. Ama şunu bil çıkarsan içinde bir eksiklik olucak. İnsan psikolojisinde de anne baba sevgisi var. Yani onun eksikliği kalır sana şunu hatırlatmak istiyorum ne kadar çok karabulutlar toplanirsa o kadar çok bereket yağmur yağar. Ya bu hayat herkese zor. Başaran mutlu başaramayan mutsuz kimilerin imtihanı da aile (benim de öyleydi) eğer ki aranız iyileşme ihtimali varsa sabret çünkü ölene dek insanin arkasında olacak kişiler sadece ailesi yani uzun vadeli güzel bir kâr ama iyileşme ihtimali 0,1 bile yoksa ya da imkansızsa kaçtığında neden pişman olasın ki
11 Yorumla- +1 yıl
Bir de yazmayı unuttum eğer sen bu soruyu soruyorsan demek hala umut var dedim ya kara bulutlar ne kadar fazla o kadar bereket imtihan ne kadar zor olsa da alacağın mükafat o kadar güzel...
Yaşın daha çok küçük böyle bi hataya şimdi düşersen bir çok acıyla yüzleşmek zorunda kalırsın hayat o kadar masum ve kolay değil bekar ve genç olduğunu ögrenen her erkek seni yatağa atmak için kırk takla atacak belki başta seni güzel kandıracaklar seviyorum aşıgım evleneceğiz diye ama belli bir zaman sonra kendinden dahi iğrendiğin bir hayatın olacak tabi karar yine senin beni bir ablan olarak gör sadece..
00 YorumlaŞahsen istemediğim yerde gölgemi bırakmam. Öyle de yaptım. 15 yaşında evden ayrıldım. Zor günler geçti tabiiki de ama rabbim bir şekilde hallediyor kimseye taşıyamayacağı yükü vermiyor. Benim sana tavsiyem yakın bir arkadaşın varsa onla beraber çalışarak geçim sağlayabilirsiniz yoksa da tek başına halledebilirsin. Ama evden çıkmadan önce iyi düşün bir kere daha gözden geçir gerçekten seni istemiyorlar mi buna açıklık getir hatta geç karşılarına konuş. Yaşın reşit ise zaten devlet de yardım ediyor. Benden tavsiye bu kardeşim
00 YorumlaPişman olurmuyum diye düşünüyorsan demek hala ailenden sana karşı bir umut var kaçmak kolay olur gerçekten çekip gitmek zor değil yıllar sonra anlarsın bunun pişmanlığını ailene karşı olan sorunlaranı içine atma onlara yansıt veya bir profesyonele danışmanı öneririm çünkü dışarısı yamyam gibi sen bu soruyu atıktan sonra bile kaç kişi gel beraber yaşayalım yazmış eğer gerçekten hiç umut kalmadıysa ailene karşı bu yeni hayatında tanıştğın insaları iyi seç çünkü birşeyi kalmamış insanı düşürmesi daha kolay olur bu benim kendi yorumum anlattım her şey kendi tecrübeme sabit dünya gerçekten göründüğü kadar masum değil hakkında hayırlısı olsun
00 YorumlaDüşünmeden kendi hayatını kur. Kendi ayaklarının üstünde durabilmek müthiş bir duygu
18 Yorumla- +1 yıl
İnş bana da nasip olur 🌸🥺
- +1 yıl
Evet çok mantıklı. Kendi ayaklarımın üstünde durup çalışırım kendime bakarım. Çalışacağım zaten
- +1 yıl
- +1 yıl
Çok teşekkür ediyorum 🙏🏻
+1 yılyaşın kaç? ve eğer maddi gücün varsa ayrı yaşa nasıl mutlu olacaksan öyle yap! unutma sende çok önemlisin ailenin seni üzmesine ve sana bencillik yapmasına izin verme.. kendini aile evinde psikolejik olarak iyi hissetmiyorsan bana kalırsa KESİNLİKLE ayrı eve çık derim canım😌
10 Yorumla
+1 yılErken ya da geç eninde sonunda kendi ayaklatının üzerinde durmak zorundasın pişman olsan ya da olmadan bu herzaman böyledir. Eğer elinde meslegin var ise artık ayrı eve çıkmanı tavsiye ederim. Zaten eninde sonunda çıkacaksın istenmediği bir evde daha fazla durma derim.
13 Yorumla- +1 yıl
Ama özellikle daha meslek sahibi deilsen ya da nesleğin varsa bile hesapsız kitapsız iş yapma. eline mesleğini aldıktan sonra çalıştığın yerde kalıcımısın, maaşın idealmi, geçinebilecekmisin bunların muhasebesini güzelce yap sistemi oturt. İdeal bir ev tut sonrasında yolun açık olsun
- +1 yıl
Dediğim gibi eninde sonunda zaten gideceksin. Hazır olup sustemini oturttuğun anda artık hayata açılabilirsin.
- +1 yıl
Bu olayın ismi evi terk etmek değil kendi ayakların üzerinde durmak, bunu er ya da geç yapacaksın.
+1 yılKendine bir iş bul, biraz çalış hem evden de uzaklaşmış olursun onlarla fazla muhatap olmazsın, para biriktirir yemek yapmayı falan da öğrenirsin, sonra biriktirdiğin parayla bi ev tutar spotçudan eşya alır, kendin yaşarsın, öfkeyle hareket etme
00 Yorumla
+1 yılDaha yaşın genç. Tabi ki ne yaşadığını bilemem ama ne olursa olsun onlar senin ailen sırtını dönüp çekip gitmek kolay; geri dönüşü zor olur. İyi düşün. Meseleye sadece maddi olarak bakma parayla aile satın alamazsın, mutluluğu da
00 Yorumlagelir ayarlamalisin, erkeklere kesinlikle guvenme, kendi basina gecinemezsen basina neler gelir, Allah korusun, devir kotu, ben erkek oldugum halde guvende hissetmiyorum, dikkatli ol, her adimini hesaplamaya calis
00 Yorumla
+1 yılDışarda tehlike çok yani kaliteli bir güvenli site falan onerebilirim ama tek kız başina zor gibi öyle Mahale arası yerlerde oturma tavsiyem bı şekilde ayrı eve çıkamassn bile mutlu olmaya caliş güzel elbiseler giy kendine bak çalış sosyaleş aileni takma benim ailem benim pskolojimi skti çocukluğumdan beri kavga dövüş vs vs bı çok şey ayrı eve çıkamıyorum çok istiyorum ama karişik konular dikkat ett kendine ✋
10 YorumlaBenimde ailemle aram hiç iyi değil. Sürekli kavga ediyoruz. Evde huzur yok. Bende hep ayrı eve çıkmanın hayalini kuruyordum. Geçen hafta ailem beni evde tek bırakıp köye gitmek zorunda kaldılar. Evde tek kalınca nedense garipsendim. Kahvaltımı istemeye istemeye yaptım. Önceden kahvaltımızı yaparken hep tartışırdık ama insan onları bile özlüyor. Bence bi arkadaşınla beraber aynı evde kalırsan daha iyi olur. Yalnızken insan çok düşünüyor ve düşündükçe insan daha çok yıpranıyor...
10 Yorumla
+1 yılO hataya bir kere düşer gibi oldum. Yapma hiçbir aile çocuğunun kötü olmasını istemez. Yapma şunu kendine. Onun yerine empati kur ve neden sana sinirleniyorlar onu düşün. İşe yarıyor. Epilepsi hastasıyım ve etrafımda dört dönen bir ailem var artık. O yüzden biraz daha sakin kal
11 Yorumla- +1 yıl
İşte efrafinda dört dönmeyen ailelerden gitmek istiolar zerre kadar empati kuramiosun
Aile evi stres sıkıntı her şey demek ya tek yaşamanın güzelliği başka. Çıkıp tek başıma Antalya’ya geldim şehir değiştirdim bilerek şu an kafam o kadar rahat kiiii. Kesinlikle kaçmalısın.
00 Yorumla
+1 yılYapma kuzum anne babadr onlar seni sen onlari atsan atlmaz satsan satlmaz imtihandayz hepmz sen sanmaki herkes gulluk gulistanlk emn ol herkezn bi derdi var buna sukur et isine git isinden evine gel arada gez ama evnden baska yer tehlike olcak bunu sana bi kadn olarak soylyrm uzme aileni olur boyle seyler bak
03 Yorumla- +1 yıl
HERKEZE SESLENYORM BU EV TUT DENE BİSİY OLMAZ MIŞ KIZ BU SORUYO SİZ DE DÜŞMANMSNZ DENE DIŞARDA TEHLİKE VAR DEMYOSNZ KENDİ KİZİNİZ BU DURUMDA OLSA AL BAVULU DENE Mİ DERDNZ UTANİN BE İNSANLK BTMS BAZİLARNZDA DİLİNİZ AYAGNZA DOLANCAK AMA KİMSENİN HAKKİNA BU SEKLDE GİRİLMEZ ben sikinti yasadm ben piskolojim bozuldu o sensin belki sen o yasta degldn ama Şu an bu yorumlarda evinden cikmamasi icn cocugumuza rabbimin emanetine bile hainlk dusunuyolar BAK GUZEL KİZ SANA TAVSİYEM BU NETE BAKMA BAKARSAN HAYATİNDA EN KOTU SEYLERİ YASARSN SEVDİKLERİNLE TEHDT YERSİN GİT EVİNE EV TUTMA 1 MİLYAR NERDE EV 10MİLYAR YAZK ETME KNDİNE
- +1 yıl
Siz kolay olduğunu mu düşünüyorsunuz? Bazı aileler o kadar baskici ki? Sürekli kızını darliyor ev işi yaptırıyor telefonuna bakıp duruyor arkadaşlarını beğenmiyor vs. Hepsinin alasını yaşadım. Sabrettim üniversiteyi en azından başka şehirde okuyayım yurtta kalırım dedim ona da izin vermediler sadece şehrindeki üniversiteye gidebildim o da saatliydi çünkü babam işsiz olmasina ragmen bekleyemiyodu dışarıda başka işlerle ugrasiyodu kardeşlerim okuldan gelmiş oluyodu ve sık sık arıyordu neredesin diye. Bazi ailelerden kurtulmak lazim
- +1 yıl
@busuun evet ama yas kucuk bende mukemmel bi cocklk gecrmedm hastanelerde gecti omrum arti siddet bazi sorunlar oldu bazi gercekleri sonradan ogrendm yikildm ama pes etmeden devm ettm disarda ki insanlar genc kizlara nasl hain ce planlar icinde pis dunyalarna cekme icinde kotu bi olaya mi karissin kiz cocgu bu bende bu yorumu yaptm okurda belki aklina girer evet iyi bi ailesi yoktur belki ama guvencelidr herkezn sorunu var disarda cagre aramak cozm degl rabbim bizleri emanet gonderdi bizde saygili evlat olablmek icin sabretmelyz illaki mukafati olcaktr bu imtihandan kacamak degl belaya adim atmak oluyo sabredelm hayrlara vesile olsn
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBazı kararları vermeden iyice düşünmelisiniz.
Maddi durumunuzu bilmiyorum.
Ne yaşadığınızı bilmiyorum.
Ama bildiğim tek bir şey sonunda uzuleceginiz bir şey için adım atmış olmayın.00 Yorumla
+1 yılBugun sana bunu dusunduren hissettiren yarın oburgun evlendiginde arkanda durmaz kendimden biliyorum üvey annem otur yuvanda ölün gelir artık buraya diyor küçüklüğümden beri hatalarım yokken bile hissettirdi soguklugunu bencilliğin birgun evden kactim sonra evlenmek zorunda kaldım gerçek yüzü ortaya çıktı derdi başından savmakmis
00 Yorumla
+1 yılEkonomik ozgurlugunu eline alıp 8 senedir ailesinden ayrı yaşayan bir kadın olarak sana diyeceğim şu ki ailen ne kadar kötü olursa olsun tek başına kaldığın zaman işler şu an ki düşündüğün gibi ilerlemiyor. Ufacık bir problem bile gözünde dağ oluyor. Sadece kirayla bitmiyor faturalar mutfak masrafı temizligi vs. Yine de sen bilirsin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSevgili kardeşim yaşadıkların üzücü ailenden beklediğin desteği görememek üzüyor seni farkındayım velakin sana şunu söyleyebilirim ki sen bir bireysin ve kendi başının çaresine bakabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBende ailemle bazen sorunlar yaşıyorum, evimi sehrimi arkamda bırakıp gitmek istiyorum ama sadece istiyorum, sonradan belki pişman olacağın bişey için iyice düşün olmazsa aile büyüklerini çağırın hep beraber konuşun, ama yani belkide bı süre sonra iki tarafın da siniri gecicek ve iki tarafta pisman olucak, iyice düşünün derim😊
00 Yorumla
+1 yılOlmazsın ama bir mühlet kalmalısın. Onlara bir süre daha sabır göster. Bu süreçte sana maddi olarak baksınlar kendini geliştir. Kendi ayaklarının üstünde durabileceğim zaman gitmelisin.
00 YorumlaBence istenmediğin yerde durma yaşadığın şehirde ekonomik şartlarında iyimiş istersen ayrı eve çıkmanı tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılKızım tövbe de anne baba seni neden istemesin yasında ufak yapma kuzum hayat senin bildiğin hayat değil
00 Yorumla
+1 yılMerhabalar eğer dediğiniz gerçek ise siz haklısınız yoksa sinirden böyle diyorsanız ayrı evde yaşamak çok zor yanlız bir başına dile kolay
00 YorumlaDene.
Ne kaybedersin ki?
Pekala kendinayaklarin üzerinde kalabilecek kadar çalışıp kazanabilirsin.00 Yorumla
+1 yılYas kac senin memur maasi demissin calision heralde genede Aile olmadan zor hayat sen bilirsin iyi düsun
00 Yorumla
+1 yılNe yazıkkı bizim ülkemizde bu şeyler çok oluyor Baba anne çocuklarına ebeveynlik yapamıyor
03 Yorumla- +1 yıl
Bakmıyorlar zaten bana. Evde oturacağıma yalnız yaşarım çalışırım kendime bakarım özgür yaşarım
- +1 yıl
Zaten onlara yük oluyorum bana bakmıyorlar, kıyafetim yok diyorum almıyorum diyor para istiyorum para vermiyor. Evi terk edip gideceğim. Çalışırım kendime bakarım. Valiz ve çanta alacağım kiralık ev bulup yalnız yaşayacağım
- +1 yıl
Kan grubum üvey babamla aynı değil. Üvey babamın kan grubu 0 RH NEGATİF (-) benim kan grubum A RH POZİTİF
Nasıl cahil kaba vicdansız bir ailede yaşıyorsun anlamadım yaşın çok küçük daha küçücüksün ya, akraban annanen deden teyzen yokmu.
00 Yorumla
+1 yılTerk et paran varsa niye pişman olasınki seni istemeyeni hiç çekme anan baban da olsa doğurmakla ana olunmuyor işte
00 YorumlaAile evinde her zaman sorunlar olur. Fikir ayrılıkları yaşanır bu seni istemedikleri anlamına gelmez. Dışarıda kolay bir hayat yok.
00 Yorumla
+1 yılYalnız mersinde evler çok pahalı 1000 liraya 💩 ev bulursun
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılönce çalış paranı kazanmaya başla ondan sonra ayrı eve çıkarsın
00 Yorumla
+1 yılYapamazsın tek sana bir abi tavsiyesi olsun kardeşim
00 YorumlaKesinlikle git evden ve yedi elalem içinden geçsin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHangi anne baba çocuğunu istemez? Eksik bilgi var sanki🤔
00 Yorumla Herkes le kavga edebilirsin annen babanla da ama sana tek onlar düşman olmazlar
01 Yorumla- +1 yıl
Õyle tabi
Seni istemiyor derken sana bunu dogrudan söylediler mi? Biz seni istemiyoruz artık dediler mi?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılAyrı ev için erken Aile büyükleri teyze hala d onlarla bir düzen sağla çok erken düşüncen?
00 Yorumla
+1 yılAnnen baban gerçekten seni istemiyorsa emin ol pişman olmazsin
00 Yorumla
+1 yılPeki ya sen her şeye hazır hissediyor musun kendini?
00 YorumlaBin TL ye mersinde nerede ev varmış devri ve yeri ili gectim bin TL ye ev mi kaldı
00 YorumlaEğer istememelerine rağmen evde rahatsan gitme umursama onları. Ama iş okul durumun uygunsa çık
00 Yorumla
+1 yılBende yaa bende ayrı ev istiyorum ge beraber yaşayalım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Memur musun şu an? Dışarısı öyle göründüğü gibi değil bence evi terk etmeden önce bi çalışmaya başla
00 YorumlaOkula gidiyor musun? Neden böyle düşünüyorsun? Seni neden istemiyorlar :(
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÖz kızlarını neden istemesinler
11 Yorumla- +1 yıl
Onların öz kızı değilim ki
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Çalışıp kendine bakacağına eminsen hiç durma derim
111 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ediyorum evet kendime bakabilirim. Umarım birisi bana destek olur hayallerim gerçekleşir
- +1 yıl
Aşırıya kaçmayı hiç düşünmüyorum. Birikim yapacağım paramı biriktirip kiralık ev alacağım 1000 TL’ye bulurum. Eşyalarımı alıp güdeceğim kiralık ev bulunca. Şu an eşyalarımı dizdim bavula yerleştirip gideceğim. Zaten memur oldum iş için çağıracaklar beni
- +1 yıl
Paramı biriktiririm. Sonrada 1000 TL’ye aylık kiralık ev bulurum. Çanta ve bavul alacağım zaten memur oldum
- +1 yıl
Paramı biriktireceğim, kiralık ev bulunca evin eşyalarını da dizeceğim. Bavul ve çanta alacağım.
- +1 yıl
Allah razı olsun çok teşekkürler
- +1 yıl
İnşallah umarım hakkımda hayırlısı olur. Allah nasip etsin
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılmemur maaşı 22 bin tl dedikten sonra gelen zamları da hesaba katmalısın bence :)
04 Yorumla- +1 yıl
Mersin de ucuz kiralık evler var. 3.700 TL den başlıyor. Zaten benim eşim de var Mersin’e gelecek bana para verecek ev ve araba alacak
- +1 yıl
olsun bu dedikleriniz bu vergi cehennemi ülkede olacağı için siz yine de ihtiyatlı olun bence.
- +1 yıl
Bende çok zengin çok yakışıklı erkek ile evlenirim her gece onunla para karşılığı sevişirim seks yaparım. Ben onunla seks yaparım o da bana para verir istediklerimi alır
- +1 yıl
hımmm
ilginç :)
Güçlü kadınlara hayranım helal olsun sana
12 Yorumla- +1 yıl
Memur maaşı 22 Bin Tl. Ben Mersin’de yaşıyorum kim olduğumu da yazacağım ismim Yıldız. Kiralık ev var 1000 TL’ye hatta apartman ev bile var. İnşallah birisi bana maddi olarak destek olur
Mersinde normal ev 1000tl ve sen evi ailene rağmen terk etmiyorsan bri an önce ayrı eve çık derim.1000tl ye Sakarya ilçelerinde bile ev yok en az 6000tl den başlıyor ve senin maaşın 22000tl. Bir an önce kurtul
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Kendinizi geçindirebilecekseniz sorun olmaz.
00 Yorumla
+1 yılBende seninle aynı durumdayım annem. Kardesimi ablamları abimleri çok seviyor bana gelince nefretle bakıyor yüzüme sevmiyorlar beni bende üni tercihlerini bekliyorum yapıp gidicem birdahada onlarla aynı ortama bile gelmicem🥺
02 Yorumla- +1 yıl
Evlat ayriminin hesabi agir olur üzulme cnm😔
- +1 yıl
Ama üzülmemek elde değil ki
+1 yılBende ailemden bıktım maaşım yetse ayrılacağım senin yetiyorsa ayrıl. Tepkisel davranmak olarak düşünme küsme de ama bazen kendi iyiliğimiz için kendi sorumluluklarımızı almamız gerekir
Mutlu olmayı düşün sonra hasta oluyorsun (:00 Yorumla
+1 yılHiç bir anne baba çocuğuna seni istemiyorum demez kolay kolay
Sorunları hataları biraz kendinde ara kendinde sorgula ben nasılım ben ne hata yapıyorum diye10 Yorumla- Devamını Gör (104)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer