Dayım ve babam dış görünüşümle alay ettiler şimdi ben napayım sizce?

Yıllarca dayım ve babam sözde espri şaka niyetine burnumun uzunlugunu hep yüzüme vurdu halbuki kafaya takacak kadar değildi bana göre ki güzel kızsın diyolar çevremdekiler ama psikolojim o kadar yerle bir olmuştu ki burnum dışında hiç bir şey odaklanamiyordum resmen ve yıllarca içimde birikmişligin hırsıyla gittim çok zenginmişim gibi bankadan kredi çektim ve burnumu yaptırdım ama pek bir değişim yok gibi yüzümde neyse sorum bu değil babam öğrenince küplere bindi nasıl böyle bir şey yaparsın başına buyruk falan saydı sıraladı başının çaresine bak kuruş para yok sana demeler maymuna benzemissin aynı demeler ul*n zaten psikolojimi mahvettigi için bıçak altına yatıyorum yine yüzümle dalga geçiyor şimdi de akrabalarla bir araya gelicez ve babam beni küçük gormeye horlamaya çok alışkın çok sever hemen burnu için kredi çekmiş borçlanmış cart curt deyip beni rezil etcek herkesin içinde küçük düşcem sizce napmalıyım bu durumda nefret ediyorum babamdan

Dayım ve babam dış görünüşümle alay ettiler şimdi ben napayım sizce?
Cevapla