Pandemiden bu yana ciddi anlamda Türkiyesi yaşayan vatandaşlar 3. sınıf insan oldular. Pandemide yabancılar rahat gezsin diye Türkler evlere kitlendi. Evcil hayvan gibi “ben aşılıyım” yazan maskeler takıldı.
Yabancılar kira ödemedikleri ev sahiplerini bıcaklıyor ceza almıyor. Sapıklar çocuklara kadınlara taciz ve tecavüz girişiminde bulunuyor sürekli ama Türklerin sesi çıkmıyor. Sözde cennet olana ülkenin tatil yerleri sahil kesimleri hep yabancılarla dolu olmasına rağmen Türkler döner parasını hesaplar oldu.
Sahi siz niye 3. Sınıf insan olmayı kabul ettiniz?
Yabancılar kira ödemedikleri ev sahiplerini bıcaklıyor ceza almıyor. Sapıklar çocuklara kadınlara taciz ve tecavüz girişiminde bulunuyor sürekli ama Türklerin sesi çıkmıyor. Sözde cennet olana ülkenin tatil yerleri sahil kesimleri hep yabancılarla dolu olmasına rağmen Türkler döner parasını hesaplar oldu.
Sahi siz niye 3. Sınıf insan olmayı kabul ettiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 