Türkler 3. sınıf insan olmayı neden kabul etti?

Pandemiden bu yana ciddi anlamda Türkiyesi yaşayan vatandaşlar 3. sınıf insan oldular. Pandemide yabancılar rahat gezsin diye Türkler evlere kitlendi. Evcil hayvan gibi “ben aşılıyım” yazan maskeler takıldı.
Yabancılar kira ödemedikleri ev sahiplerini bıcaklıyor ceza almıyor. Sapıklar çocuklara kadınlara taciz ve tecavüz girişiminde bulunuyor sürekli ama Türklerin sesi çıkmıyor. Sözde cennet olana ülkenin tatil yerleri sahil kesimleri hep yabancılarla dolu olmasına rağmen Türkler döner parasını hesaplar oldu.
Sahi siz niye 3. Sınıf insan olmayı kabul ettiniz?
Türkler 3. sınıf insan olmayı neden kabul etti?
Cevapla