Türkler hangi yıldan beri dünyada 2. Sınıf insan muamelesi görüyor bunun sebebi sizce ne?

Bizim değerimizin olduğu dönemler var mıydı, ne zaman ve neyden dolayı bu kadar düştük?

Türkler hangi yıldan beri dünyada 2. Sınıf insan muamelesi görüyor bunun sebebi sizce ne?
Cevapla