Bu ülkede Türklerin ikinci sınıf insan muamelesi gormesine ne diyorsunuz?

Bu ülkede Arabi suriyelisi kürtü ayricalik görüyor. Türkler ikinci sınıf insan muamelesi görüyor. Özellikle kürtlerden bahsetmeden gecemicem. Ben bir türk olarak doğuya gidip de ticaret yapamıyorum. Memur olarak atansan bile insanlar hor gözle bakıyor sana türk oldugun için. Ama batıda Kürtler istediği gibi at kosturabiliyor ticaret yapabiliyor çalışabiliyor. Özellikle Ege bölgesinde Kürtler son zamanlarda iyice azitmaya başladı sahil kenarlarını işgal etmeye işletme açmaya başladı. Daha bundan 5 yıl kadar önce Adana'da Mersin'de hdpye bir tane bile oy çıkmazdı son zamanlarda oy oranlarında bir artış oldu hatta Mersin'in bir ilvesinde HDP belediye başkanı kayyum atandi. Korkum o dur ki bunlar yarın birgün İzmir'de İstanbul'da Ankara 'da da belediye alırsa şaşırmam 🤔

Bu ülkede Türklerin ikinci sınıf insan muamelesi gormesine ne diyorsunuz?
Cevapla