Bayramda eşimin ailesi beni dışlanmış hissettirdi, sorun bende mi?

Bu bayram esimin dayilarına gittik normalde bir sıkıntı yoktu ama bu bayram kadınlar masaya oturdu bana sandalye kalmadı bende eşimin yanina erkeklerin olduğu yere oturdum sonra sandalye getirdiler ve başkaları oturdu beni çağırmadilar ben de biraz yardım edeyim dedim kolanyayi filan tuttum baktım kimse beni takmıyor kalktık çok zoruma gitti
Bizim ailede yeni gelin kendini yabancı hissetmesin diye daha çok değer verilir uzak kaldigi hissedilince ortama dahil edilir bir de gurbet ailemden ayrı ikinci bayramım çok aşırı üzüldüm
Bayramda eşimin ailesi beni dışlanmış hissettirdi, sorun bende mi?
Cevapla