Düğün nişan özel gün vs olunca kadınların ilk sorusu "Ay ben ne giyeceğim" oluyor. Sizce kadınların milli soruları nelerdir?

Düğün nişan özel gün vs olunca kadınların ilk sorusu "Ay ben ne giyeceğim" oluyor. Sizce kadınların milli soruları nelerdir?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Genelde kararsızlar
Bak şimdi saat olmuş gecenin bi vakti. Kocam dedi ne giyeceksin bayramda.. Aman bulurum dedim. Gel sana bişeyler bakalım dedi.
💙🧿
Maşallah Allah ağzınızın tadını bozmasın ☺️ enişteye hürmetler
Amin cümlemizin.
Gece o vakte kadar ben de ne için çalıştım? Onunla birlikte ailemin geçimi için... Bu işler böyle. Karşılıklı anlayış, özveri gerekli
Sizin gibi çiftleri görünce hala evlenip mutlu yaşayabilen insanlar varmış diyebiliyorum. Ne güzel.
Valla hayat zor. Mutluluk inişli çıkışlı hayat yolunda küçük anlarda gizli
Çok haklısın valla. Rabbim yormasın sizi.
Amin cümlemizi
Amin
Ne giysem, akşama ne pişirsem bu iki soru kapışır...😄
Evet öyleymiş 😅 onu da öğrendik
Bizdeki dert kimsede yoktur.😄
Allah başka dert vermesin hepsi bu olsun 😅
Çok amin.😄
Amin amin 😅
Sence ben güzel miyim
Akşama ne yemek yapsam
Ben ne giyeceğim
🙄
Kızların sevgililierine bir de neden ben sorusu var
Evet ömürlük soru onu unutmuşum
Ömrümüzü yemiş
Soran erkekler de var biz bişi diyo muyuz 😒
Onu soran erkek değildir emin miyiz
Eminiz tabi ki 😏
Erkek değildir o
Orkok doğoldor o 😏 neden yani böyle şeyler kadınlara özgü sanıyosunuz ki 😒
Yav erkeğe yakışmaz kadın naiftir zariftir duygu yüklüdür bunlar kadınlarda güzel
Yaa öyle mi gerçekten 😃😃😃
E herhalde 😅 trip atan erkek erkek midir yani
Bilemicem çok var öyleleri 😃
Böyle şeyler kadınlarda güzeldir onlarda kalsın erkekler kadınlaşmasın ☺️
Biz de çok isteriz ama 🤷🏻♀️
Yav kadınsınız isteyeceksiniz tabiki ☺️ erkeğin görevi kadının sadece karnını doyurmak üstünü başını almak değil. Ruhunu da doyuracak dinleyecek konuşacak dertleşecek. Kadını mutlu etmeyen erkek mutluluk yüzü göremez.
Oha ben şok 😃😃 nerde yaşıyosun hemen gelip seni camekana koyup koruma altına alacağım 😃
Urfada yaşıyorum 😅 eşim beni koruma altında tutuyor Allah razı olsun ondan 😅
İki adımlık yolmuş😃 eşin şanslı kadınmış mutluluğunuz daim olsun 😌
Amin Allah razı olsun size de nasip olur inşallah ☺️
Hayırlısı diyelim 😃
Allah herşeyin hayırlısını versin ☺️
Aminn teşekkürler ❤️
Amin rica ederim ☺️
Hahahah yaaa sormuş cidden. Evet ben ne giycem yaa😅
Ne giysem ve ne pişirsem soruları ömür boyu yakamızı bırakmıycak maalesef 😅
Evet bu ikisi milli soru 😅
ne pişirsem :D düşüncede bulduk mu gerisi kolay :D
Bugün ne pişirsem? En nefretlik soru
Evet bunu da kimse sevmiyor yavru ceylanım
❤️
😍😍
Bizide bunaltıyorlar böyle böyle
Sorma ya 😅
Ben çok çirkinim klasik soruları 😅
Nasılım nasılım 😅
Burdan öğrenmişler 😅
Demek ki 😅
😅😌
Nasıl gözüküyorum:))