3 yıl önce iftiraya uğradım hala bile sindiremiyorum bende artık travma oldu nasil dayanicam?

Yani dünyanın küfürünü ettim içim sogumuyor elimden gelse öldürürüm ama onu da yapamam niye hala belasını bulmuyor çok canım yaniyor o hayatına bakarken ben hayatımdan oldum psikolojik destek aldım unuversite sınavını geç kazandım adalet nerde nerde ilahi adalet

3 yıl önce iftiraya uğradım hala bile sindiremiyorum bende artık travma oldu nasil dayanicam?
Cevapla