Devletin yüzde 25 kira zam oranı yüzünden evi satayım diyorum ne diyorsunuz?

Oda fiyatına 3 kuruşa oturuyor nerdeyse bedava ve zam oranını da kullanıyor bana karşı kiracı birde efeleniyor, oysa ben o kirayla geciniyorum uğraşmak yerine satıp kurtulmak daha mantıklı değil mi?

Devletin yüzde 25 kira zam oranı yüzünden evi satayım diyorum ne diyorsunuz?
Cevapla