Kira zam oranının %25'i geçemeyecek şekilde düzenleme yapılması konusunda düşünceniz nedir?

Doğru mu buluyorsunuz yanlış mı sizce? Lütfen mantık çerçevesinde düzgünce düşünce paylaşımı olsun?
Kira zam oranının %25'i geçemeyecek şekilde düzenleme yapılması konusunda düşünceniz nedir?
Cevapla