Yanlış kişiyle konuşuyorum vazgeçemiyorum sizce neden?

36 yaşında bir bayanım. Yaklaşık 1 senedir tanıdığım biri var. Evli olup olmadığını bile bilmiyorum. Bana konsere geleceğim dedi gelmedi. Bugün nerdesin şuradayım dedim gelirsen beklerim dedim. tamam dedi. Yine gelmedi. Adam oyun oynar gibi. Heralde ben çok aptal ve safım arkadaşlar. Kendime kızıyorum bazen. Bu kişiye aşık değilim. Sadece ailem çok katı ve narsist. Acaba yalnızlık duygusu mu ondan vazgeçememem. Bilemedim. Yani benimle sadece argo şeyler konuşuyor sadece bu. Görüşleriniz?

Yanlış kişiyle konuşuyorum vazgeçemiyorum sizce neden?
Cevapla