Neden doğru düzgün arkdaşım yok ya olanlarlada ne konuşacağımı bilmiyorum neden böyle oluyor?

Dershanede 3 lü kız grubuyduk sonradan 2si buluşup beni çağırmamaya başladılar çocukluk arkadaşlarımla zamanla koptuk üniversite de doğru düzgün arkdaşım yok neden böyle ya nerede yanlış yapıyorum konuşkan girişken biriyim aslında biriyle buluşunca da ne konuşacağımı bilemiyorum
Neden doğru düzgün arkdaşım yok ya olanlarlada ne konuşacağımı bilmiyorum neden böyle oluyor?
Cevapla