Kiminle konuşursam konuşayım ilişkim yürümüyor. Sorun bende mi?

Arkadaşlar kimle konuşursam konuşayım ilişkim yürümüyor. Aha dün 1 ay konuştuğum çocuktan ayrıldım. Sorun bende mi , onlarda mı anlayamıyorum artık. Millete bakıyorum aşık olup evleniyolar. Hayret ediyorum gerçekten. Rabbime İsyan etmek gibi olmasın haşa ama artık yoruldum. Herhalde ben ölene kadar yalnız yaşayacağım. Belkide nasibim çoktan ölmüştür. Bende dünyada onu arıyorumdur. Ya da eşsiz bir ruha sahip olduğum için bir eşim yok. 🤷🏼‍♀️ yaşım 23 ama benim umudum kalmadı. Rabbime karşı var ama öğrenilmiş çaresizlik yaşıyorum.

Kiminle konuşursam konuşayım ilişkim yürümüyor. Sorun bende mi?
Cevapla