Doğru kişinin altında ben Doğru kişiyim yazmayacak ama kimseyle de konuşasım yok?

En yakın arkadaşıma aşıktım vr onun doğru kişi olduğunu düşünüyordum fakat kavga ettik onunla ve artık konuşmuyoruz. Artık gözümde hiç kimse doğru kişi değil. Kimseyle konuşasım yok. Güzel kızım yazan eden var ama konuşasım yok. Biraz konuştuktan sonra bunalıyorum. Benimle konuşanlara baştan diyorum ilişki istemiyorum hazır değilim diye. Ama doğru kişiyi bulmak istiyorum ama gözümde o kadar imkansız ve zor ki benim gibi ayni durumda olanlar özellikle sorumu cevaplarsa sevinirim.
Doğru kişinin altında ben Doğru kişiyim yazmayacak ama kimseyle de konuşasım yok?
Cevapla