Bu evden nasıl kurtulurum? Bıktım ben artık ezik gibi hissetmekten?

Ailemin zoruyla özelde eczacılık yazdım. Çok pişmanım. 23 yaşındayım seneye 4. sınıf olacağım. Bu yasımda bile ailem dısarı tek göndermez. Giydiğime laf ederler. Makyajıma laf ederler. Çok usandım. Babam tutturdu eczane açacağız diye. Ben onlara bağımlı yaşamak istemiyorum. Başka şehirde kendime yalnız özgür bir hayat kurmak istiyorum. Eczacılığı bırakıp tıp okusam hata mı yaparım? Babam hayatta izin vermez buna da. Hastaneye atanmamada izin vermez. Napacağım ben? Bu evden nasıl kurtulurum?

Bu evden nasıl kurtulurum? Bıktım ben artık ezik gibi hissetmekten?
Cevapla