Bugün doğum günümdü, ailem dışında kimsenin hatırlamamış olması beni bir tık üzdü. Çok mu duygusalım?

Bugün benim doğrum günümdü. Öyle süprizler, büyük kutlamalar isteyen birisi değilim ama ailem dışında kimsenin hatırlamamış olması beni bir tık üzdü. Çok önemli değil desem bile bir arkadaşımın, işten birisinin doğum günün kutlu olsun demesini isterdim. Çok mu duygusalım bilmiyorum

Bugün doğum günümdü, ailem dışında kimsenin hatırlamamış olması beni bir tık üzdü. Çok mu duygusalım?
Cevapla