2 senedir çalışıyorum bakıcı olarak asgari ücret istemeli miyim?

Görevim 2 yaş bebek bakımı artı evin genel toparlama düzeni artı yemek yapmak.. şu an 7 bin alıyorum asgari istesem mi (sigortam yok)

2 senedir çalışıyorum bakıcı olarak asgari ücret istemeli miyim?
Cevapla