Sanırım ablam beni kıskanıyor, ne yapmalıyım?

ablamla aramızda 6 yaş var, ben 18 yaşındayım. ben kendimi bildim bileli hiçbi zaman abla-kardeş gibi olamadık, hep düşman gibiydik. bir gram bile anlaşamıyoruz, sürekli her şeyime kusur buluyor, bir kıyafet alıyorum mesela, tüm arkadaşlarım yakıştırıyor ''abla nasıl olmuşum'' diyorum ''şurası kötü, burası seni şişman göstermiş'' falan diyor, ben lise sonum, seneye üniversiteye gideceğim ve şehir dışı istiyorum, kendisi ilkokuldan sonra bıraktı, 19 yaşında da evlendi, çocuğu oldu. üniversiteyi şehir dışında okumak istediğimi öğrenince ''senin amacın okumak değil ki, evden gidip tek başına özgürce yaşamak'' dedi. beni kıskandığını düşünüyorum çünkü onun yapamadığı her şeyi yapıyorum, ama onun adına da üzülüyorum. sizce bu durum daha ne kadar böyle gider? birimizden biri kardeş katili olmadan kazasız belasız nasıl atlatabiliriz? önerisi olan varsa ve yardım ederse gerçekten çok mutlu olurum, şimdiden teşekkürler.
Sanırım ablam beni kıskanıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla