Gerçekten sinirim bozuluyor artık. Birkaç gün önce tatlı yapmıştım ablam tek başına bize geldi eve de götüreyim falan dedi. Eniştemin de baya beğendiğini söyledi falan bu normal.
Bugün bize geldiler sofrayı kurduk ablam dedi ki bak pilavı ben yaptım güzel değil mi falan üstüne bastıra bastıra söyledi.
Sadece eniştemle ilgili değil durum bakışlarından da anlıyorum. Ondan daha mutlu olduğum zaman direk modu düşüyor başarılarım moralini bozuyor. Bir kere görücü usulü biriyle görüştüm ama o kadar kıskandı ki hiç yorum yapmadı sonra da anneme soruyormuş falan...
Hiçbir zaman kin beslemek istemedim fakat üzerimde ağırlığını hissediyorum artık
Bugün bize geldiler sofrayı kurduk ablam dedi ki bak pilavı ben yaptım güzel değil mi falan üstüne bastıra bastıra söyledi.
Sadece eniştemle ilgili değil durum bakışlarından da anlıyorum. Ondan daha mutlu olduğum zaman direk modu düşüyor başarılarım moralini bozuyor. Bir kere görücü usulü biriyle görüştüm ama o kadar kıskandı ki hiç yorum yapmadı sonra da anneme soruyormuş falan...
Hiçbir zaman kin beslemek istemedim fakat üzerimde ağırlığını hissediyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer