AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Bu seferde sanki hamileymişsinde herşeyi aceleye getiriyomuşsun gibi düşünürler
bende bunu isterim de akrabalarım ne demek düğün yok diye küserler üstüne takı da takmaz
En doğru karar
Ayıp karşılayacak olan nikâha dahi gelmesin
yok canım evlenecek olan sizsiniz istediğinizi yaparsınız
neden ayıp olsun evlenecek adaylar ne istiyorsa öyle yaparlar
Keşke öyle yapsanız sizin adınıza sevinmiş olurum. Asalet onu gerektirir
En güzeli 2 taraf anlaştımı sadelik guzeldir
Evleneceğiniz kişiyle anlaştıktan sonra en güzeli hevesi falan vardır bilemem. Birde işin içine aileler giriyorsa durum değişebilir anne baba da düğün hevesi oluyor çünkü
Ayıplık değil bir değerin olmaz öyle. İsrafa kaçmadan yap bi şeyler
Ne alaka değer vermese evlenir mi
@Kuşadali88 ergen misin?
Kezban mısın?
@Kuşadali88 hım belli oldu ergenmişsin
Orantısız zeka kullandığımın farkındayım söyleyecek bir şeyin Olmayınca Hemen hakaretvari ergen misin diye başlarsınız sen de görgüsüz kezbansın yazdığın yorumdan belli
@Kuşadali88 komiksin:D
Cahilsin
Bunu maddi olarak karşılayacak gücünüz olmadığı için istiyorsan çok haklısın. Bir sürü borcun altına girmeye gerek yok başkalarını memnun etmek için. sadece keyfın öyle istıyorsa da öyle yap kimseye de ayıp olmaz. Kime ne
Bende öyle düşünüyorum ama bu sefer değerin olmıcak ne kdr cok harcama yaptırırsan o ldr değerin olur gerçekten dogru
Ya ne alaka ya
Bende öyle istiyordum düğün kına bilmem ne hepsi masraftan başka bisey değil ama Allah benim cezamı verdi öyle insanlarla tanıştım ki düğünün derneğinin en alasını istiyorlar. Param yok fuzuli bi sürü harcama yaptım :/
Ayıp karşılanır tabi taşlarlar sizi. Bu ülkede show olmadan evlenmek sade bir nikahla dünyaevine girmek günahtır.
Beddua ederler beddua. 😒😒
En iyisi kafana göre bu dünyaya insanları memnun etmeyemi geldik beg
Bende böyle bir şey istiyorum ama kabul eden kadın bulmak çok zor.
Niye ayıp olsun valla helal olsun böyle bir kız bulsam direkt nikahı basarım düğün parasıylada dünyayı gezerdik. Düğünde bidaha Hiç görmeyeceğim akrabalarım gelecek diye o kadar masraf etmezdim boşa.
Ne ayıbı karşı taraf da kabul ediyorsa en iyisi hem bu zamanda o kadar düğün nişan bilmem ne o parayla kendinize daha faydalı şeyler yaparsınız. Millet en fazla 3 gün konuşur.
Yeterli bence djsfjsghs
Ben onda bile gerilirim ya keşke evde yapılsa da rahat etsem nikah memuru eve gelse
Snfnsjd kalabalığa karşı ben gereksiz geriyo o ortamlar beni yaa
Beni de çok geriyo yaaa yaşça büyük kişiler (ablası abisi anası babası) orada olacak herkes bilecek en küçük yanlışında dedikodun yapılacak falan daraltı geldi
Of gözümde canlandı da harbi kötü ya önceden anksiyete sahibi biri olarak özellikle daha da kötü... Biz nerden bulucaz düğün nişan söz olmadan evleneceğimiz kişiyi. canım mısın kızım dul gibi mi evleniceksiniz demeyen kişilere de denk gelemeyiz gibi...
Ahahha hayırlısı olsun inşallah ya umarım bir aksilik çıkmaz
Umarımm hakkımızda hayırlısı
Yooo bende öyle sade bir şey istiyorum ne var bunda? Mesela isteme sonra nikah ve bi yerde aile arasi yemek okadar
En güzeli bende eşime teklif ettim ama akrabalar hayata kabul etmez şimdide her şey için birbirimizi yiyoruz evden tut eşyaya kadar
Kime neye ayıp olacak acaba buna kimse karışamaz iki tarafta hem fikir olduktan sonra
Böylesi en rahat olan. Toplumda ayıplanabilir ama sen ve partnerin öyle istiyorsaniz eleştirileri bosverin.😉😃
bende nişan düğün falan yapmayacağım kimse bana damatlık giydiremez zaten oldu ki zorla yaptı karşı taraf düğüne gitmeyecegime eminim
burada kimse düğün istemiyorda disarda düğün yapanlar kimler 😀
Grnelde aileleri istiyormuş aslında kendileri istemiyormuş, yerseniz 😂
Neden ayıp olsun ben de öyle istiyorum. Ne yaparsan yap en pahalısını da yapsan hep arkadan konuşurlar. Kimseye bakma nasıl istiyorsan öyle yap
Arka planda ki resim kimin bilmiyorum ama gelini kocasından başka herkes görüyor o dekolte ne öyle
Bence hiç olmaz herkesin kendi hayatı kendi seçimi öyle mutlu olacaksınız o şekilde yapmanız en güzeli
olmaz tabi kim ne diyebilir bu sizin kendi tercihiniz bende bu sekilde düsünüyorum düğün cart curt gereksiz masraf 💙
Fazlası gereksiz zaten. Tanımadığım akrabalarım kan ter göbek atcak yrmek yicek diye o kadar masrafa gerek yok
Evlenirsem yapacağım şey olacak bence gayet mantıklı
Kuzenim de böyle yaptı hiç bir sorun olmadı en iyisi bu zaten.
Ben direkt evlenip çocuk yapcam ya ne ugrascam düğünle zaman kaybı canım gibi
Aynen
Amaan siz nasıl istiyorsanız öyle yapın elalem ne der diye düşünmeyin sizin kararınız
boş ver salla dünyayı ayıp karşılarlarsa karşılasınlar
Nikahına herkes gelir zaten düğün olması şart değil banada saçma geliyor.
Yok hicte bile sirf baskalari memnun olacak diye kendinizi niye sıkıntiya sokuyorsunuz ki
İnsanların ne düşündüğünü çok takıyorsan tabi ayıp olur 😂
Sizin için sorun yoksa bişey diyeceklerini sanmıyorum ki dememeleri lazim
Yani ayıp olmaz da hani insan düğün olsun kına olsun ister ya …
Ben de böyle isterim. Ayıp mı diye düşünürsen sana 2. düğünü de yaptırırlar.
Bence enn guzeli oohh miss gurultu patirti hic bisey yok
şu an yapılması gerekenin en mantıklısı allah mutlu mesut etsin diyelim
En mantıklısı ya ne gerek var o kadar düğün masrafına
Evlenen sizsiniz kime ayıp olacak siz düyğn tapmadınız diye darılıp küsecek kimse olmaz herhalde
En güzeli bnde öyle yapmayı düşünüyorum
@defii Seninle konuşmamız gereken bi konu var hesabı şimdi bu yüzden açtım daha şimdi açtım seninle konuşmamız gereken bi konu var mesaj atamadım ban mesaj atarmisin bekliyorum
Yoo nasıl istiyorsan öyle yap🤗
Benim de hep hayalimdi bir kızı kaçırarak evlenmek ama Hayaller çok tehlikeli😂😂🤭
Bence böyle bir hayal olmamalı
Kaçmak/kaçırarak evlenmek güzel bir şey değil.
Bence bunda ayıplı bir şey yok
Ayıp değil istediğin gibi yap
Ne ayıbı kız, erkek tarafının hoşuna bile gider.
Değersiz misin sen?
Senin sosyal fobin mi var?
Bunun değerle ne ilgisi var ki?
Yoo niçin ayıp olsun ki gerek yok bence
Umrunda mı ayıp olması falan
Bence en doğrusu
Bunu kabul eden Damat bulabilirsen neden olmasın
Valla genelde gelinler kabul etmiyor. Benim hiçbir arkadaşım evlenirken düğün istemedi mesela ama maalesef karşı taraf bayılır böyle işlere Türkiyede..
Hayırlısı olsun ne diyelim
Allah herkese sabır versin zor bu işler gün geçtikçe istekler artıyor.
AMİN. maalesef öyle
Hal böyle olunca da İnsanlar evlenmekten kaçıyor
Kaçmıyor da, evlenecek sadelik sahibi insan bulamıyor. O işin bahanesi diyebiliriz. Sonuçta insanın kimyası belli yalnız başına yaşayıp ölse 70 küsur milyonluk ülke olmazdık.
İşin bahanesi olduğunu düşünmüyorum ben bir ev Yuva kuracak olsan nerden baksan rahat 500.000 TL gider bu parayı toplamak kolay değil
Hocam anlatamıyorum. İnsanlar eskiden fiyatlar ucuzken de ayıla bayıla evlenmiyordu. Bugünün bahanesi de zamlar. Profildeki yaşınız doğruysa bugüne kadar neden hiç düşünmediniz? Abi bırakın bahane aramayı 500 milyara nerde düğün yapılıyor Çırağan sarayını mı kiraladınız Balo için?
En mantıklısı boş ver el alem ne deri
Olması gereken bu ama millet laf eder
Yok kız niye ayıp olsun kime ne
İstediğin fıçı yap bu senin hayatın kime ne
Olmaz, masraf etmeyin