Evlenirken sadece isteme ve nikah yapsak ayıp karşılanır mı?

Nişan söz kına düğün bilmem ne istemiyorum sadece gelip istesinler sonrada nikah masasına oturalim istiyorum ayıp olur mu?

Evlenirken sadece isteme ve nikah yapsak ayıp karşılanır mı?
Cevapla